Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Thunderbird probleempje  (gelezen 1070 keer)

Offline mcgyver

• Lid
Thunderbird probleempje
« Gepost op: 2007/05/11, 21:14:15 »
Ik heb gisteren waarschijnlijk verkeerd geklikt en daardoor mijn linkerkolom (waar de inbox en andere mappen staan) in Thunderbird verwijderd. Ik kan nu met geen mogelijheid vinden hoe ik ze terugkrijg. Heb alle opties al doorzocht. Wie helpt?

schoappied

• Gast
Thunderbird probleempje
« Reactie #1 Gepost op: 2007/05/11, 21:20:07 »
Helemaal rechts naast de kolommen zit een 'tooltje' waarmee je de kolommen die je wilt zien kunt selecteren, kun je daar wat mee?

Edit: denk het niet wel?

Offline Soul-Sing

• Lid
Thunderbird probleempje
« Reactie #2 Gepost op: 2007/05/11, 21:59:55 »
Citaat van: mcgyver
Ik heb gisteren waarschijnlijk verkeerd geklikt en daardoor mijn linkerkolom (waar de inbox en andere mappen staan) in Thunderbird verwijderd. Ik kan nu met geen mogelijheid vinden hoe ik ze terugkrijg. Heb alle opties al doorzocht. Wie helpt?
beeld: werkbalken?

Offline lizardman

• Lid
Thunderbird probleempje
« Reactie #3 Gepost op: 2007/05/11, 22:06:04 »
waarscijnlijk istie "dichtgeklapt" als je met je muis links op de rand gaat staan en dan naar rechts sleept komt ie weer tevoorschijn.
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Offline Soul-Sing

• Lid
Thunderbird probleempje
« Reactie #4 Gepost op: 2007/05/11, 22:13:22 »
Citaat van: lizardman
waarscijnlijk istie "dichtgeklapt" als je met je muis links op de rand gaat staan en dan naar rechts sleept komt ie weer tevoorschijn.
idd rechtermuisknop,van links naar rechts slepen. dat zal het zijn.:)

Offline mcgyver

• Lid
Thunderbird probleempje
« Reactie #5 Gepost op: 2007/05/11, 22:36:32 »
Klopt, ik schaam me zo dat ik de komende weken niet op het forum durf te verschijnen.

schoappied

• Gast
Thunderbird probleempje
« Reactie #6 Gepost op: 2007/05/11, 22:38:22 »
Dat zou ongezond 'copinggedrag' zijn... in ieder geval niet functioneel, voor jou en je medeubuntu'er ;)

Offline lizardman

• Lid
Thunderbird probleempje
« Reactie #7 Gepost op: 2007/05/11, 23:13:31 »
Ik wist het nog omdat ik er ook ooit errug lang naar heb zitten zoeken.. :-)
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)