Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vastlopen bij update naar 16.04  (gelezen 2615 keer)

Re: Vastlopen bij update naar 16.04
« Reactie #25 Gepost op: 2018/03/12, 22:19:47 »
Dit is wat ik bedoel met belerend  toontje.
Nou nou, u durft. Ben er niet helemaal zeker van of ik u een volgende keer nog eens probeer te helpen.

Wat die ELF-discussie betreft, daar was op enig moment - en van uw zijde - geen touw meer aan vast te knopen, dus ik dacht laat maar zitten.

[belerend]Ik heb vrijwel al mijn computerkennis opgedaan door te lezen en te proberen, en slechts weinig door te vragen. De keren dat ik dingen vroeg, ging ik de ander nadien niet te lijf op een manier zoals jij met je 'belerende toontje'. [/belerend] Er zijn in het leven nu eenmaal zekere beperkingen in de sociale omgang.

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #26 Gepost op: 2018/03/12, 23:07:49 »
Kun je mij laten weten waarom je van 17.10 naar 10.4 gaat en of je 14.04 beter vindt dan 16.04.
Typo, ik bedoelde de komende 18.04  :D Ik ben lang Unity gebruiker geweest, maar ben toen de gnome desktop beginnen gebruiken op Antergos, een distributie gebaseerd op Arch. Het avontuur stopte toen mijn computer na een update niet meer opstartte. Dan ben ik teruggekeerd naar Ubuntu, dat sedert versie 17.10 standaard met gnome komt.

Offline Anna

• Lid
« Reactie #27 Gepost op: 2018/03/13, 11:05:46 »
Is EvC de Ubuntu dominee?

Kan je daar mee stoppen EvC  irrelevante zinnetjes en familiare en bevoogdende toontjes zoals: Anna volgt haar eigen pad.

Neem je eigen advies ter harte blijf niet hangen.

Offline Anna

• Lid
« Reactie #28 Gepost op: 2018/03/13, 11:06:54 »
Kun je mij laten weten waarom je van 17.10 naar 10.4 gaat en of je 14.04 beter vindt dan 16.04.
Typo, ik bedoelde de komende 18.04  :D Ik ben lang Unity gebruiker geweest, maar ben toen de gnome desktop beginnen gebruiken op Antergos, een distributie gebaseerd op Arch. Het avontuur stopte toen mijn computer na een update niet meer opstartte. Dan ben ik teruggekeerd naar Ubuntu, dat sedert versie 17.10 standaard met gnome komt.

Oké bedankt.

Offline Anna

• Lid
« Reactie #29 Gepost op: 2018/03/13, 11:10:12 »
Dit is wat ik bedoel met belerend  toontje.
Nou nou, u durft. Ben er niet helemaal zeker van of ik u een volgende keer nog eens probeer te helpen.

Wat die ELF-discussie betreft, daar was op enig moment - en van uw zijde - geen touw meer aan vast te knopen, dus ik dacht laat maar zitten.

[belerend]Ik heb vrijwel al mijn computerkennis opgedaan door te lezen en te proberen, en slechts weinig door te vragen. De keren dat ik dingen vroeg, ging ik de ander nadien niet te lijf op een manier zoals jij met je 'belerende toontje'. [/belerend] Er zijn in het leven nu eenmaal zekere beperkingen in de sociale omgang.

Waarom trekt u deze schoen aan? Ik ben op geen enkel moment persoonlijk geweest noch heb ik namen genoemd. U betrekt het helemaal op uzelf. Lees a.u.b. mijn  topic nog eens door.

Offline rico70

• Lid
« Reactie #30 Gepost op: 2018/03/13, 12:25:48 »
Ik ga  even pocorn halen, hier hebben jullie alvast iets te drinken ;)

Offline Anna

• Lid
« Reactie #31 Gepost op: 2018/03/13, 12:45:14 »
Nou ik merk wel dat er een behoefte is aan wat leven in de brouwerij;

nou jongens graag gedaan