Dit forum wordt drukker en drukker en dus is het goed mogelijk dat men je topic over het hoofd ziet etc...
Anyway, zonder Beryl heb je dit probleem niet? Waarschijnlijk gebruik je dan Aiglx in combinatie met de standaard Xv video output driver. Die driver veranderen naar X11 is een oplossing, maar dan heb je geen volledige videoversnelling en geen hardware scaling van de video (in bepaalde programma's wordt de video softwarematig geschaald met ofwel goeie kwaliteit [bv. mplayer] ofwel slechte kwaliteit [bv. vlc] ofwel helemaal niet [bv. gmplayer]) dus het heeft wel zo z'n nadelen... maar al bij al is het beter dan niets. Aiglx heeft voorlopig nog problemen met Xv en OpenGL programma's, hij kan deze voorlopig nog niet rechtstreeks integreren...
Anyway, als Totem standaard gstreamer gebruikt, zoals ik vermoed (ik gebruik Totem niet) dan kan je via het commando "gstreamer-properties" in de Video tab de video output veranderen naar X11 in plaats van Xv, maar ik weet niet goed wat je dan precies moet kiezen, want het is érg onduidelijk. Ik vermoed "No Xv"..?