ok ok, om een lang verhaal kort te maken een upgrade van dapper naar feisty is misgelopen omdat ik tijdens het afhalen van de paketten op "smallband" terecht kwam en noodgedwongen heb moeten opgeven...
Na een reboot (je kan het al raden) enkel maar een konsole en geen grafische omgeving.
ik dacht, geen probleem, ik doe gewoon thuis verder met de netwerk kabel (waar ik nog breedband heb) en maak zo de installatie verder af.... maar helaas helaas... reeds bij het opstarten krijg ik bij de melding "loading hardware drivers ---- FAILED" met als gevolg, geen internet via de netwerkkaart...
heb echt al vanalles geprobeerd: "sudi ifup eth0" "sudo ifup lo" "modprobe" "dhcpclient ..." krijg nergens resultaat, tligt dus aan de hardware driver die niet wordt ingeladen neem ik aan...
(via windows kan ik wel via een programmatje aan mijn volledige bestandsstructuur van linux)
is er nog hoop voor me? kan ik de upgrade nog verder afmaken, of kan ik met m'n oude dapper cd de installatie nog redden zonder mijn windows partitie verloren gaat??
thx !
Stefan
(wist niet goed waar dit te plaatsen, is zowel netwerk probleem, als hardware probleem als installatie probleem
)