Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: 11.04 en google chrome standaart  (gelezen 1665 keer)

11.04 en google chrome standaart
« Gepost op: 2011/04/08, 13:03:03 »
ik heb sinds gisteren de 11.04 er op en ja ik weet het is een beta, maar ik vind het toch fijner werken als open suse en de 10.4 kon niet op lappie en deze wel.
Nu loop ik tegen een aantal dingen aan. Hoe krijg ik bv google chrome standaart en dan bedoel ik, als ik een link in thunderbird aanklik dat hij dan automatiche google chrome pakt.

UpdateÅ› lopen vast, deze heb ik nu ook nog niet gedaan, hij zegt er zijn er 362 maar gisteren liet ik hem updaten en blijft hij hangen bij 47% en daarna kan hij  de dck?? niet vinden( weet ff alle letters niet) Nu weet ik dat beta 2 volgende week uitkomt kan ik dan vanaf beta 1 updaten of dan weer een schone instalatie?

Ik ben in ieder geval heel blij dat deze voor de rest goed draait. heerlijk me eigen programa;s erop zonder al te veel moeite.

Re: 11.04 en google chrome standaart
« Reactie #1 Gepost op: 2011/04/08, 14:09:26 »
Google Chrome standaard:

Dash (linksbovenin, Ubuntu-knop)>>>typ in het zoekvak Standaardtoepassingen en verander daar de standaard browser in Google Chrome.

Re: 11.04 en google chrome standaart
« Reactie #2 Gepost op: 2011/04/08, 16:52:44 »
Zo heb ik het dus wel staan,raar dat thunderbird hem dan niet pakt....

Voor de rest ben ik aardig tevreden, loopt nog niet helemaal soepel zoals de updates die vastlopen en de touchpad die niet uit wil.
De mail staat mooi op de server zodat als hij straks uitgegeven word dat ik hem er zo op kan zetten of kan dat ook via een update?