Interactief > Testforum

Colony cd 3

(1/1)

Dennis Kaarsemaker:
De derde beta van de "Breezy Badger" release is uit en te downloaden van http://releases.ubuntu.com

Met ingang van deze beta zal de "Breezy Badger" release alleen nog maar stabieler worden. Dit is ook het moment om te beginnen met testen!

Laat je ervaringen weten :)

WimVriend:
Hallo,
Even wat ervaringen over de mooie Breezy.
Mijn scanner werkt niet meer out of the box ( wel in warty en hoary )
$ sudo dpkg-reconfigure linux-image-`uname -r` geeft tijdens het booten wel een opstartscherm, maar begint hier vrij laat mee en stopt ermee als de kernel bij USB hotplug begint. Het scherm is trouwens erg korrelig. Misschien meld ik dit wel te vroeg want er werd al geschreven dat dit nog een test was.
Verder heb ik wat probleempjes met de xscreensaver, ik kan namelijk de tijd niet meer instellen dat de screensaver draait voordat hij overgaat in slaapstand.
Maar al met al is dit weer een prachtige distro.
Wim

Dennis Kaarsemaker:
Voor die scanner even in het andere topic kijken en indien nodig een bug filen. Het boot splash screen is nog volop in ontwikkeling en er is bekend dat deze te vroeg stopt (de rest is nog niet af). Het bootscherm is korrelig en zal waarschijnlijk niet veel beter worden omdat de hoeveelheid kleuren die ondersteund kan worden vrij laag is.

Het Xscreensaver probleem lijkt me een bug, zoek eens in bugzilla of het al bekend is. Zoniet, filen :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie