Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Usb muis hangt steeds vast.  (gelezen 1832 keer)

Offline Rene1979

  • Lid
Usb muis hangt steeds vast.
« Gepost op: 2013/01/14, 18:15:49 »
Hallo Allemaal,

Ik heb Opensue 12.2 geinstalleerd.

Maar mijn usb muis hangt steeds na dat ik mijn Logitech quickpro 4000 inplug waardoor de pc alleen opnieuw kan opstarten door de aan/uit knop vast te houden.

Ik gebruik om te chatten kopete daar bij de video instellingen doet wel de cam het wel paar seconden dan hangt de muis vast ik heb ook draadloos usb toetsenbord die hangt weer niet vast. Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat ik mijn cam gewoon kan gebruiken zonder dat de muis vasthangt.

Ik heb dit problemen als sinds november 2012 op linux ook al.

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Usb muis hangt steeds vast.
« Reactie #1 Gepost op: 2013/01/14, 19:03:06 »
Kijk aan zo antwoorden schiet ik niks mee op niet meer gebruiken.

Er zullen  toch mensen zijn die dit probleem herkennen en de oplossing weten of iets wat ik kan proberen door de device of zo iets te veranderen.
Ik heb Linux 14 verwijderen omdat het beeld hakelde bij internet scrollen maar opzich niet zo erg maar wel dat ik die niet kon update door een error

Offline Boxawk

  • Lid
Re: Usb muis hangt steeds vast.
« Reactie #2 Gepost op: 2013/01/14, 21:50:52 »
Als ik een google doe op Logitech quickpro 4000 krijg ik een webcam als resultaat.
Volgens mij moet de basis functionaliteit van de muis altijd aanwezig zijn maar misschien
is het handiger om de vraag op een opensuse forum te stellen.

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Usb muis hangt steeds vast.
« Reactie #3 Gepost op: 2013/01/14, 21:55:28 »
klopt die webcam heb ik zodra die kabel van de webcam in de usb gaat hangt de muis van en dat had ik ook bij linux 13 en 14 bij alle versie's

Re: Usb muis hangt steeds vast.
« Reactie #4 Gepost op: 2013/01/14, 22:00:02 »
Kijk aan zo antwoorden schiet ik niks mee op niet meer gebruiken.

En wij schieten er niet veel mee op dat je constant van distro naar distro hopt, vervolgens roept dat het allemaal *** is en weer teruggaat naar Windows om weken later weer terug te keren met talloze nieuwe vragen voorzien van te weinig interpunctie.

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Usb muis hangt steeds vast.
« Reactie #5 Gepost op: 2013/01/14, 22:12:43 »
ik heb het hoer gewoon vraag maar goed als niemand het antwoord weet misschien maar een andere webcam kopen

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Usb muis hangt steeds vast.
« Reactie #6 Gepost op: 2013/01/15, 12:15:14 »
Op deze manier gaan we niet verder, slotje.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.