Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: vaagheid met azureus  (gelezen 1369 keer)

Gast

  • Gast
vaagheid met azureus
« Gepost op: 2006/02/15, 22:03:05 »
hoi,

ik heb azureus versie 2.4.0.0

sinds ik deze nieuwe versie heb, doet azureus erg vaag. iedere keer vraagt hij bij het opstarten om SWT Library for gtk up te daten. ik heb dit onderhand al 5x ofzo gedaan. en steeds blijft die melding weer komen. de versie die hij iedere keer wil updaten is 3139. wat is er mis??

Azalin

  • Gast
vaagheid met azureus
« Reactie #1 Gepost op: 2006/05/15, 14:41:16 »
Wellicht een bugje? Er is nl. alweer een nieuwere versie uit. Of deze goed werkt is mij een raadsel, hoewel ik hem zelf net geinstalleerd heb... hij wil nog niet echt downloaden. Alles goed geconfigueerd, NAT OK! geeft hij verder aan, de trackers/peers zullen wel plat liggen waar ik wat vanaf wil halen....

budster

  • Gast
vaagheid met azureus
« Reactie #2 Gepost op: 2006/05/15, 20:50:20 »
Het is in p2p-land inderdaad erg rustig geworden.... Ik zie opeens ook niemand meer, terwijl het gewoon werkte, helemaal niets aan veranderd. Tegenwoordig laat ik iemand anders downloaden en laad wekelijks mijn laptop vol met films.  uiteraard alleen als backup ;)

Azalin

  • Gast
vaagheid met azureus
« Reactie #3 Gepost op: 2006/05/15, 21:16:23 »
Dat werkt dus echt voor geen meter ... of het ligt inderdaad aan het feit dat er heel veel van p2p afgestapt zijn.... NAT OK ... DHT ook OK en gewoon niets willen downloaden terwijl er genoeg seeds zijn... naja, Usenet rules ... gaat toch lekker sneller :-D Azureus en al die andere zooi die ik heb geprobeerd: while on harddisk; put in trash; wend

budster

  • Gast
vaagheid met azureus
« Reactie #4 Gepost op: 2006/05/15, 21:30:28 »
Ik hoor ook allerlei verhalen (geen idee of het klopt) dat bepaalde providers data zijn gaan filteren.

Azalin

  • Gast
vaagheid met azureus
« Reactie #5 Gepost op: 2006/05/15, 22:06:01 »
Dat schijnt wel te kloppen. Sowieso adviseert Azureus dat je niet de standaard torrent poort gebruikt omdat er een aantal ISPs zijn die die poort blocken voor p2p verkeer. Daar lijkt het bij mij dus op maar het lijkt er ook op dat er bepaalde data tegengehouden wordt... of dat waar is, weet ik niet maar daar leek het hier op: p2p azureus? oh nee, mooi niet, jij mag er niet door... nou lekker dan. achja, het zal wel. Alleen wel jammer, want torrents worden niet alleen voor illegale downloads gebruikt... wel veel :) maar niet alleen... kijk naar hoe veel linux software wordt aangeboden. naast http en ftp ook torrent. in hoeverre dat dan met limewire zit weet ik niet, maar p2p ben ik toch al niet zo happig op geweest dus......