Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: mailadres voor username klopt niet meer  (gelezen 3166 keer)

Offline hoanemans

  • Lid
mailadres voor username klopt niet meer
« Gepost op: 2023/01/18, 19:48:27 »
Goedenavond,

Ik heb me tijdelijk geregistreerd als hoanemans omdat ik niet meer kan inloggen met mijn oude account NaoMir. Ik weet het juiste wachtwoord niet en het mailadres wat is gekoppeld aan deze username is inmiddels opgeheven. Ik zou graag mijn oude usename blijven gebruiken nu ik weer met Ubuntu verder ga maar dat lukt dus niet. Is er een manier om dit aan te laten passen?

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: mailadres voor username klopt niet meer
« Reactie #1 Gepost op: 2023/01/18, 23:32:21 »
Helaas kan ik het niet aanpassen, je kunt Johan mailen, hij is admin en kan het mogelijk wel.
Anders kan hij misschien je oude account hernoemen naar een andere naam, en kan je als NaoMir een nieuwe registratie doen.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: mailadres voor username klopt niet meer
« Reactie #2 Gepost op: 2023/01/19, 17:37:44 »
Het kan zeker, ik heb een account gehad van 2008-2017 en door Johan laten verwijderen vanwege eindeloos gezeik en geruzie op dit forum. Ik heb Johan gevraag mijn account definitief op te zeggen en dat heeft hij gedaan wat heel veel tijd heeft gekost omdat je gegevens in een database liggen opgeslagen.
In 2018 heb ik me weer opnieuw aangemeld met een nieuw account en hetzelfde e-mail adres. Voor mij een eitje voor Johan niet. Ik ben er nu blij mee  ^-^
Xubuntu 22.04.3 LTS
Gemeente Assen

Offline hoanemans

  • Lid
Re: mailadres voor username klopt niet meer
« Reactie #3 Gepost op: 2023/01/20, 09:09:18 »
Bedankt voor de reacties,

Ik heb Johan een PB gestuurd met mijn verzoek.