Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Belastingaangifte over 2011 (Nederland)  (gelezen 37323 keer)

Re: Belastingaangifte over 2011 (Nederland)
« Reactie #75 Gepost op: 2012/04/25, 21:20:51 »
Had die van 2011 allang gedaan, maar kreeg maandag een brief dat ik nog over 2010 aangifte moest doen (terwijl ze me toen nooit bericht hadden). Heb gewoon de autopackage gedownload, uitvoerbaar gemaakt, openen met Terminalvenster en alles ging perfect :) Daarna alles ingevuld, perfect, hoewel de anti-alisasing, zoals altijd, ontbrak. Bij ondertekenen opende ie keurig de webbrowser en klaar :)
Allemaal perfecto dus.

On a sidenote: ik kwam er wel achter dat autopackage in 2010 samengevoegd (merged) met Listaller. Autopackage wordt dus niet meer bijgewerkt, maar Listaller wel (en Listaller doet in weze hetzelfde als autopackage). Wordt dus tijd dat de belastingdienst op Listaller overgaat :)

Offline HarmM

  • Lid
Re: Belastingaangifte over 2011 (Nederland)
« Reactie #76 Gepost op: 2012/04/29, 12:54:20 »
Na mijn laatste bericht van ruim een maand geleden, heb ik niets meer van mij laten horen. Reden: ik kon de volgende dag probleemloos het programma openen, mijn aangifte afmaken en verzenden. Het probleem zat 'm dus inderdaad in de fonts. Toch vreemd dat geen enkele officiƫle instructie mij meldde dat ik eerst de juiste fonts moest downloaden.
Harm.