Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: bluethooht sleutel doorgeven  (gelezen 1097 keer)

Kriek

  • Gast
bluethooht sleutel doorgeven
« Gepost op: 2006/06/21, 17:30:04 »
Ik heb bluethooht modele van gnome geinstalleerd maar nu begint me telefoon te bleren dat ik een sleutel moet doorgeven als ik dat doe krijg ik een error op me scherm van me laptop

budster

  • Gast
bluethooht sleutel doorgeven
« Reactie #1 Gepost op: 2006/06/21, 17:34:11 »
Wat voor error?

Offline zappa

  • Lid
    • http://www.c3c.be
bluethooht sleutel doorgeven
« Reactie #2 Gepost op: 2006/06/21, 17:53:55 »
Dat heet een handshake. Geef 4 cijfers in bij de eerste en confirmeer bij de 2de. Dan zullen ze met elkaar communiceren.

bluethooht sleutel doorgeven
« Reactie #3 Gepost op: 2006/06/22, 09:52:51 »
Ha, bluetooth - dat wordt gelukkig beter in edgy.

Dat je een foutmelding krijgt is al meer dan mijn eerste experimenten opleverden. Wat is de foutmelding?

Azalin

  • Gast
bluethooht sleutel doorgeven
« Reactie #4 Gepost op: 2006/06/22, 11:28:05 »
Ik ben hier anders heerlijk van mijn Ubuntu naar mijn telefoon en terug aan het sturen zonder ook maar een error. Netjes op beide systemen dezelfde pairings code gegeven en sturen maar... zonder problemen, direct na installatie. Dan ben ik benieuwd hoe veel beter dit kan in Edgy :)
Maar die error zal dus wel de pairingscode zijn die niet op beide systemen is ingegeven of wellicht ooit eens wel (huh wat is dat? nou, ik druk wel enter dan zal het wel :) ) maar niet gelijk is op beide systemen. Dan moet je dus een pairing initialisatie zien te forceren. Hoe dat moet weet ik even niet zo uit mijn hoofd....

Offline zappa

  • Lid
    • http://www.c3c.be
bluethooht sleutel doorgeven
« Reactie #5 Gepost op: 2006/06/22, 11:44:47 »
Werkt bij mij anders ook perfect :)

bluethooht sleutel doorgeven
« Reactie #6 Gepost op: 2006/12/21, 13:12:15 »
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar je paswoord die ingevoerd moet worden staat in:
etc/bluetooth/pin.* als het goed is staat daar 1234, als je je telefoon verbinding laat maken en je voert "1234" in dan maakt hij als het goed is verbinding.

Bij mij werkt het in ieder geval perfect !!

Ik hoor het wel als het gelukt is