Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: <OPGELOST> hoeveel heb ik al gedownload  (gelezen 14925 keer)

Offline ivo

  • Lid
Re: hoeveel heb ik al gedownload
« Reactie #25 Gepost op: 2009/06/17, 23:08:02 »
Ok, da's geregeld dus. Voor de volledigheid: om correcte downloadstatistieken te zien, is het uiteraard nodig dat gkrellm altijd draait. Dat doe je in Sessies, onder Systeem - Voorkeuren. Daar toevoegen dat dit progje altijd geladen moet worden. Of als je gkrellm al hebt draaien, "huidige sessie bewaren". Eventueel andere programma's eerst sluiten.

Met geduldige groet ;-)
Paul.

Jaja, da's helder. Blijven de counters bewaard bij een reboot?
Zoja, waar wordt dat bijgehouden?
Kan gkrellm ook desktop-sticky worden ingesteld?

« Laatst bewerkt op: 2009/06/17, 23:11:05 door ivo »
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Re: hoeveel heb ik al gedownload
« Reactie #26 Gepost op: 2009/06/17, 23:29:01 »
Statistieken worden niet alleen bij een reboot bewaard maar ook na tien, honderd of meer herstarts. Deze gegevens worden bewaard in het bestandje .gkrellm2/data/net/eth0.

Ik weet niet wat je bedoelt met "desktop-sticky" (maar het kan ongetwijfeld wel! ;-)

Offline ivo

  • Lid
Re: hoeveel heb ik al gedownload
« Reactie #27 Gepost op: 2009/06/18, 21:43:58 »
Statistieken worden niet alleen bij een reboot bewaard maar ook na tien, honderd of meer herstarts. Deze gegevens worden bewaard in het bestandje .gkrellm2/data/net/eth0.

Ik weet niet wat je bedoelt met "desktop-sticky" (maar het kan ongetwijfeld wel! ;-)

Desktop-sticky = dat ie altijd mee verhuist als ik van virtuele desktop wissel.

There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Re: hoeveel heb ik al gedownload
« Reactie #28 Gepost op: 2009/06/18, 22:40:29 »
Ah, zo! Zoals ik al zei kan dat ongetwijfeld wel. En inderdaad, rechtsklik op gkrellm en dan in het nieuwe venster met alle opties, klik Algemeen (de eerste ingang), tab Eigenschappen en dan aanvinken "Positionner l'état collant'. Mocht je toevallig geen Franse versie hebben draaien, kies dan voor de Nederlandse vertaling daarvan, even geen idee hoe die zou luiden, maar "état collant" klinkt wel erg "desktop-sticky", niet? :-)

Met nog meer geduldige groeten,
Paul.

Offline ivo

  • Lid
Re: hoeveel heb ik al gedownload
« Reactie #29 Gepost op: 2009/06/19, 21:46:06 »
Ah, zo! Zoals ik al zei kan dat ongetwijfeld wel. En inderdaad, rechtsklik op gkrellm en dan in het nieuwe venster met alle opties, klik Algemeen (de eerste ingang), tab Eigenschappen en dan aanvinken "Positionner l'état collant'. Mocht je toevallig geen Franse versie hebben draaien, kies dan voor de Nederlandse vertaling daarvan, even geen idee hoe die zou luiden, maar "état collant" klinkt wel erg "desktop-sticky", niet? :-)

Met nog meer geduldige groeten,
Paul.

DIE had ik zelf nog wel kunnen vinden, shame on me.
En nee, toevallig geen franse versie geinstalleerd. Ik werk overdag al met software die in .FR is geproduceerd en waar ik me soms door bizarre meldingen heen moet worstelen die nog nooit eerder vertaald zijn. En dan moet ik het ook nog aan klanten uitleggen.

There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Re: hoeveel heb ik al gedownload
« Reactie #30 Gepost op: 2009/06/19, 22:15:53 »
Ah, een echte IT'er! :-)