Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: media  (gelezen 958 keer)

Offline WillemII

  • Lid
media
« Gepost op: 2008/08/05, 23:57:37 »
Ik heb mijn ubuntu geherinstalleerd en ik wilde eventjes de multimedia installeren. Ik kijk dus bij documentatie, onder multimedia, pagina niet te vinden.Nou Willem, daar sta je dan. Is er iemand die mij een beetje verder kan helpen?

Bedankt alvast


media
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/06, 00:21:52 »
Om Pjotr aan te vullen: onze eigen documentatie is tijdelijk niet bereikbaar omdat we in volle reorganisatie zitten van de servers...  Wordt wel weer opgelost, maar heeft effe tijd nodig. Ondertussen vind je op de link van Pjotr dezelfde dingen terug.
Succes !
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline WillemII

  • Lid
media
« Reactie #3 Gepost op: 2008/08/06, 10:08:37 »
Ja ik heb het gevonden en alles is in orde. Bedankt

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
media
« Reactie #4 Gepost op: 2008/08/06, 16:55:28 »
Citaat van: Prosper
Om Pjotr aan te vullen: onze eigen documentatie is tijdelijk niet bereikbaar omdat we in volle reorganisatie zitten van de servers...  Wordt wel weer opgelost, maar heeft effe tijd nodig. Ondertussen vind je op de link van Pjotr dezelfde dingen terug.
Succes !
Voor alle duidelijkheid: op mijn webstek staat de multimediahandleiding voor Ubuntu 8.04 Hardy Heron.

De multimediahandleiding voor de documentatie van Ubuntu-NL heb ik destijds ook geschreven, maar dat was nog ten tijde van Ubuntu 7.10 Gutsy Gibbon. Die is op onderdelen wat anders dan die voor 8.04 en is nog niet aangepast aan de nieuwste Ubuntu.

Als je 8.04 hebt, kun je dus sowieso beter mijn nieuwste versie gebruiken, die op mijn webstek staat.

media
« Reactie #5 Gepost op: 2008/08/06, 18:02:20 »
Ik heb die van jou zelfs uitgeprint pjotr :) Altijd handig om bij je te hebben :D