Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: hp psc 2210 all-in-one printer fax scanner copier installeren  (gelezen 2449 keer)

Offline lowieke

  • Lid
mijn printer fax scanner copier hp psc 2210 kan ik wel laten printen maar hoe krijg ik het scannen -copieren aan de praat ?

Offline Kiwinote

  • Lid
    • Launchpad
hp psc 2210 all-in-one printer fax scanner copier installeren
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/26, 14:16:29 »
kopiëren gaat in principe niet via de pc, ik neem aan dat er daarvoor een copy knop op het apparaat zelf zit.
scannen gaat met het programma xsane (applications > graphics > xsane). Het is niet echt een overzichtelijk programma, maar je kan er wel mee werken.

Offline lowieke

  • Lid
hp psc 2210 all-in-one printer fax scanner copier installeren
« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/26, 14:38:53 »
Citaat van: Kiwinote
kopiëren gaat in principe niet via de pc, ik neem aan dat er daarvoor een copy knop op het apparaat zelf zit.
scannen gaat met het programma xsane (applications > graphics > xsane). Het is niet echt een overzichtelijk programma, maar je kan er wel mee werken.
en hoe krijg ik dit aan de praat?bij openen toepassingen -grafisch-xsane krijg ik de melding kon apparaat niet vinden......fout tijdens apparaatcommunicatie

 Wanneer ik via toepassingen -grafisch-XSane afbeeldingen-scnanner  ga krijg ik de melding  kon apparaat niet vinden hpaio:/usb/PSC-2200 series MY29RD23FFOG  fout tijdens communicatie.

Offline lowieke

  • Lid
hp psc 2210 all-in-one printer fax scanner copier installeren
« Reactie #3 Gepost op: 2007/12/28, 20:15:18 »
Citaat van: lowieke
Citaat van: Kiwinote
kopiëren gaat in principe niet via de pc, ik neem aan dat er daarvoor een copy knop op het apparaat zelf zit.
scannen gaat met het programma xsane (applications > graphics > xsane). Het is niet echt een overzichtelijk programma, maar je kan er wel mee werken.
en hoe krijg ik dit aan de praat?bij openen toepassingen -grafisch-xsane krijg ik de melding kon apparaat niet vinden......fout tijdens apparaatcommunicatie

 Wanneer ik via toepassingen -grafisch-XSane afbeeldingen-scnanner  ga krijg ik de melding  kon apparaat niet vinden hpaio:/usb/PSC-2200 series MY29RD23FFOG  fout tijdens communicatie.
hello kan iemand mij helpen met dit probleem a.u.b.
beste groeten

Offline lowieke

  • Lid
hp psc 2210 all-in-one printer fax scanner copier installeren
« Reactie #4 Gepost op: 2007/12/30, 11:07:33 »
Citaat van: lowieke
Citaat van: lowieke
Citaat van: Kiwinote
kopiëren gaat in principe niet via de pc, ik neem aan dat er daarvoor een copy knop op het apparaat zelf zit.
scannen gaat met het programma xsane (applications > graphics > xsane). Het is niet echt een overzichtelijk programma, maar je kan er wel mee werken.
en hoe krijg ik dit aan de praat?bij openen toepassingen -grafisch-xsane krijg ik de melding kon apparaat niet vinden......fout tijdens apparaatcommunicatie

 Wanneer ik via toepassingen -grafisch-XSane afbeeldingen-scnanner  ga krijg ik de melding  kon apparaat niet vinden hpaio:/usb/PSC-2200 series MY29RD23FFOG  fout tijdens communicatie.
hello kan iemand mij helpen met dit probleem a.u.b.
beste groeten
NIEMAND?

Offline joseph

  • Lid
hp psc 2210 all-in-one printer fax scanner copier installeren
« Reactie #5 Gepost op: 2008/01/02, 00:05:30 »
Heb zelf geen HP maar mogelijk staat de oplossing hier?
HpAllInOne
of
OpenPrinting

Offline neusje80

  • Lid
hp psc 2210 all-in-one printer fax scanner copier installeren
« Reactie #6 Gepost op: 2008/01/02, 13:01:28 »
Ik gebruik kooka gewone in de Gnome omgeveing
Ubuntu User no. 17620

Offline lowieke

  • Lid
hp psc 2210 all-in-one printer fax scanner copier installeren
« Reactie #7 Gepost op: 2008/01/03, 15:05:03 »
Citaat van: joseph
Heb zelf geen HP maar mogelijk staat de oplossing hier?
HpAllInOne
of
OpenPrinting
Is gelukt ,maar weet niet juist hoe.Kan nu wel met behulp van Xsane scannen,
Faxen is niet zo belangrijk kan ik vanop het toestel zelf ,maar moest er iemand weten hoe wil ik het toch wel proberen.
beste dank
lowieke