Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Exporteren in LMMS  (gelezen 2588 keer)

Offline peter5

  • Lid
[Opgelost] Exporteren in LMMS
« Gepost op: 2010/01/02, 21:59:44 »
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een tutorial over hoe je een simpel trance nummer kan maken in LMMS. Als hij klaar is wou ik hem in deze categorie posten.

Ik ga uitleggen hoe je een goed klinkende melodie kan maken en zo, maar omdat niet elke beginner zomaar een melodie kan componeren, heb ik wat copyright-free voorbeelden gemaakt! :D Je mag ze gewoon gebruiken. Maar nu wil ik ze exporteren naar een MIDI-bestand. De melodieën zelf zitten nu in LMMS in een piano roll. Het gaat om simpele melodieën, hier is er een van:



Oja als je niet kan exporteren naar midi, zijn er dan nog andere manieren om de melodieën te exporteren?
Het liefst geen OGG of WAV, want dan hoor je de melodie wel, maar je kan hem niet gebruiken in je eigen nummers en je kan er geen eigen draai aan geven met presets/plugins en zo.

Bij voorbaat dank, ;)

Peter Willemsen
« Laatst bewerkt op: 2010/01/08, 15:17:06 door Peter »
Ubuntu 10.04 voor homeserver en werk pc - iPhone - iPad Wifi 16GB - Packard Bell Dot S met Ubuntu 10.10.

Ubuntu Center! Mijn interpretatie van iTunes (open source, wordt nog aan gewerkt): https://bitbucket.org/peterwilli/ubuntu-center

Re: Exporteren in LMMS
« Reactie #1 Gepost op: 2010/01/03, 20:13:16 »
Op dit moment ondersteunt LMMS alleen OGG, WAV en FLAC. En natuurlijk de projectbestanden van LMMS zelf en van FL Studio.

Offline peter5

  • Lid
Re: Exporteren in LMMS
« Reactie #2 Gepost op: 2010/01/08, 15:13:58 »
Op dit moment ondersteunt LMMS alleen OGG, WAV en FLAC. En natuurlijk de projectbestanden van LMMS zelf en van FL Studio.

Oke dan hou ik het voorlopig op projecten met de melodieën erin zonder iets anders. Dat heeft ongeveer hetzelfde effect ;)
In iedergeval bedankt voor de info, ik zocht zo op internet naar een midi-export in lmms en iemand zei dat er aan gewerkt word of zo.

Ik heb even de titel veranderd zodat iedereen kan zien dat mijn vraag opgelost is.

Groetjes en fijn weekend,
Peter Willemsen
« Laatst bewerkt op: 2010/01/08, 15:17:39 door Peter »
Ubuntu 10.04 voor homeserver en werk pc - iPhone - iPad Wifi 16GB - Packard Bell Dot S met Ubuntu 10.10.

Ubuntu Center! Mijn interpretatie van iTunes (open source, wordt nog aan gewerkt): https://bitbucket.org/peterwilli/ubuntu-center