Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Humble Indie Bundle #3 uit!!  (gelezen 5042 keer)

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #25 Gepost op: 2011/07/28, 21:39:06 »
Sommige mensen hier hebben nog nooit van etiquette gehoord, kennelijk...

En dat zegt iemand die zelf heeft aangegeven films, muziek en software illegaal (en legaal) te downloaden ... wat nou etiquette  :rolleyes:
* Cumulus007 moet gniffelen om deze schitterende hypocrisie

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #26 Gepost op: 2011/07/28, 21:44:12 »
Ik kan niet oordelen over deze games, maar zo ie zo is het leuk dat er games gemaakt worden voor Linux. Ik denk dat deze games niet heel bijzonder zijn, kijk eens op spelletjes.nl allemaal zulke spellen... Dit noem ik nou nog niet een game waar ik echt geld voor zou geven, dan komt 0 AD meer in de buurt.

Waarom staat dit niet in het subforum Games?
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu


Offline emiel1976

  • Lid
Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #27 Gepost op: 2011/07/28, 21:57:57 »
Ik kan niet oordelen over deze games, maar zo ie zo is het leuk dat er games gemaakt worden voor Linux. Ik denk dat deze games niet heel bijzonder zijn, kijk eens op spelletjes.nl allemaal zulke spellen... Dit noem ik nou nog niet een game waar ik echt geld voor zou geven, dan komt 0 AD meer in de buurt.

Waarom staat dit niet in het subforum Games?

Het zijn spellen die je normaal zou kopen voor rond de 10 Euro per stuk en persoonlijk vind ik als je voor de hele set 15 Euro geeft, het een hele goede deal. persoonlijk vind ik het nog weinig voor wat je krijgt.
Misschien zijn de spellen niet voor jou interessant maar ik denk dat een hoop mensen dat wel vinden al vinden ze maar 1 of 2 spellen die in de bundel zitten interessant.

De bundel is de ene keer wat beter dan de ander maar dat hangt af van waar je van houd en ik vind dit geen spellen die je op spelletjes.nl speelt.
Tevens kun je daar ook spellen kopen alleen help je daar geen goede doelen en de gemeenschap mee.
Met de donatie kun je ook een bijdrage leveren aan andere dingen en je moet je donatie niet zien als spellen kopen maar als donatie voor iets goeds.
De spellen zijn een cadeau voor je donatie.
Je kunt kiezen uit een lijstje waar je, je geld aan wilt doneren. Dus je doneert aan het gene wat jou aan spreekt.

O en als je het koopt, doneer dan niet een Euro want dat doen Windows en Mac gebruikers en is Linux onwaardig.
 

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #28 Gepost op: 2011/07/28, 22:05:55 »
Ik heb het Linuxgemiddelde even fijn omlaag gehaald door één cent te betalen. (Y)

Maak dan een Euro over, dat kun je best missen ook als je alleen maar zakgeld krijgt.
1 cent is wel heel erg zielig.

@Sjoerd: Sterker nog: de dollar staat hoger dan de euro op het moment. Ik betaalde gisteren aan de Humble Indie Bundle 40 dollar en dat kwam neer op 28 euro. Dus zelfs als je 1 dollar zou geven zou het je nog niet eens 1 euro kosten.

Je bedoeld dat de dollar lager staat dan de Euro.
De Euro is meer waard en staat dus hoger dan de Dollar. ;)

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #29 Gepost op: 2011/07/28, 22:13:39 »
Sommige mensen hier hebben nog nooit van etiquette gehoord, kennelijk...

En dat zegt iemand die zelf heeft aangegeven films, muziek en software illegaal (en legaal) te downloaden ... wat nou etiquette  :rolleyes:

Ik download helemaal niet illegaal. Hoe kom je daar eigenlijk bij?

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #30 Gepost op: 2011/07/28, 22:19:22 »
Sommige mensen hier hebben nog nooit van etiquette gehoord, kennelijk...

En dat zegt iemand die zelf heeft aangegeven films, muziek en software illegaal (en legaal) te downloaden ... wat nou etiquette  :rolleyes:

Ik download helemaal niet illegaal. Hoe kom je daar eigenlijk bij?

Nee je betaald voor internet. ;) XD

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #31 Gepost op: 2011/07/29, 01:39:15 »
Sommige mensen hier hebben nog nooit van etiquette gehoord, kennelijk...

En dat zegt iemand die zelf heeft aangegeven films, muziek en software illegaal (en legaal) te downloaden ... wat nou etiquette  :rolleyes:

Ik download helemaal niet illegaal. Hoe kom je daar eigenlijk bij?

Nee je betaald voor internet. ;) XD

Ik moet eerlijk zeggen dat sinds ik Ubuntu ben gaan gebruiken (tegenwoordig mint omdat 11.04 zuigt *sorry voor taalgebruik*) ik nauwelijks illegaal download. Ik ben erg vrijgevig geworden en ben de community echt gaan waarderen. Wat betreft games die alleen voor mac en windows en of Playstation 3 uitkomen download ik maar al te graag illegaal, omdat zij niet voor Linux maken dan besteed ik ook geen geld aan. Ze moeten dan ook niet klagen dat ik illegaal zulke spul download. Eigen schuld dikke bult.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #32 Gepost op: 2011/07/29, 01:45:23 »
Laten we nu de discussie over al dan niet illegaal downloaden afsluiten en weer verder gaan met de discussie over HIB#3 :)

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #33 Gepost op: 2011/07/29, 08:30:59 »
"Ik moet eerlijk zeggen dat sinds ik Ubuntu ben gaan gebruiken ik nauwelijks illegaal download. Ik ben erg vrijgevig geworden en ben de community echt gaan waarderen."

Dat dus. En die paar dingetjes die ik wel illegaal gedownload heb op *buntu, heb ik later gekocht. Dus daar is niets mis mee dan.

Ontopic: Ik ga die spellen van deze Bundle eens uitproberen. Eerlijk gezegd ken ik er geen 1 van, maar ze lijken me wel leuk :) En ach, al zijn ze niet leuk, dan heb in ieder geval een goed doel gesteund, nietwaar? ;)

Re: Humble Indie Bundle #3 uit!!
« Reactie #34 Gepost op: 2011/07/29, 11:09:11 »
Ik kan niet oordelen over deze games, maar zo ie zo is het leuk dat er games gemaakt worden voor Linux. Ik denk dat deze games niet heel bijzonder zijn, kijk eens op spelletjes.nl allemaal zulke spellen... Dit noem ik nou nog niet een game waar ik echt geld voor zou geven, dan komt 0 AD meer in de buurt.

Waarom staat dit niet in het subforum Games?

Het zijn spellen die je normaal zou kopen voor rond de 10 Euro per stuk en persoonlijk vind ik als je voor de hele set 15 Euro geeft, het een hele goede deal. persoonlijk vind ik het nog weinig voor wat je krijgt.
Misschien zijn de spellen niet voor jou interessant maar ik denk dat een hoop mensen dat wel vinden al vinden ze maar 1 of 2 spellen die in de bundel zitten interessant.

De bundel is de ene keer wat beter dan de ander maar dat hangt af van waar je van houd en ik vind dit geen spellen die je op spelletjes.nl speelt.
Tevens kun je daar ook spellen kopen alleen help je daar geen goede doelen en de gemeenschap mee.
Met de donatie kun je ook een bijdrage leveren aan andere dingen en je moet je donatie niet zien als spellen kopen maar als donatie voor iets goeds.
De spellen zijn een cadeau voor je donatie.
Je kunt kiezen uit een lijstje waar je, je geld aan wilt doneren. Dus je doneert aan het gene wat jou aan spreekt.

O en als je het koopt, doneer dan niet een Euro want dat doen Windows en Mac gebruikers en is Linux onwaardig.
 

Ja maar het zijn toch spellen... http://translate.google.nl/#nl|en|spellen
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu