Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gebruikersnaam wiki hernoemen  (gelezen 2512 keer)

Gebruikersnaam wiki hernoemen
« Gepost op: 2011/07/27, 01:51:14 »
Op de Wiki bestaat mijn gebruikersnaam uit mijn volledige, echte naam. Ik heb echt geen idee of ik zelf ooit zo stom ben geweest om dat te doen, maar ik vind het niet fijn. Is het mogelijk om mijn gebruikersnaam te hernoemen naar mijn forumnaam?

Re: Gebruikersnaam wiki hernoemen
« Reactie #1 Gepost op: 2011/07/27, 08:19:41 »
Het is mogelijk; ik heb zelf onlangs mijn inlognaam van bijnaam SteefuitHeerlen naar echte naam Stefan de Vries veranderd. Je zou de optie moeten zoeken(en mogelijk vinden :P)in je Profiel.
« Laatst bewerkt op: 2011/07/27, 08:29:53 door SteefuitHeerlen »
Bezoek ook eens de Ubuntu NL IRC-kanalen! |

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Gebruikersnaam wiki hernoemen
« Reactie #2 Gepost op: 2011/07/27, 10:03:47 »
De naam waarmee je inlogt heb je zelf ooit gekozen ;)
Je kunt deze naam aanpassen bij instellingen. Maar let wel op, jij hebt nu extra rechten die op je oude naam staan. Geef anders even via PM aan mij door wat je nieuwe naam is wanneer je het hebt veranderd.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Gebruikersnaam wiki hernoemen
« Reactie #3 Gepost op: 2011/07/27, 16:05:42 »
De naam waarmee je inlogt heb je zelf ooit gekozen ;)
Je kunt deze naam aanpassen bij instellingen. Maar let wel op, jij hebt nu extra rechten die op je oude naam staan. Geef anders even via PM aan mij door wat je nieuwe naam is wanneer je het hebt veranderd.
Ik vermoed dat ik destijds niet had verwacht dat het veld "Naam" ook mijn gebruikersnaam zou zijn, maar gewoon mijn echte naam voor in mijn profielinformatie.

Ik heb mijn wikinaam veranderd in "Cumulus007", gewoon hetzelfde als op het forum dus, als je mijn rechten zou willen overzetten: graag :)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Gebruikersnaam wiki hernoemen
« Reactie #4 Gepost op: 2011/07/27, 17:47:27 »
Ik heb het veranderd. Zou je nu je oude home page nog willen verplaatsen (hernoemen) naar http://wiki.ubuntu-nl.org/Cumulus007
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!