Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Telefoongesprek opnemen.  (gelezen 1560 keer)

Telefoongesprek opnemen.
« Gepost op: 2011/11/14, 20:09:39 »
Na verschillende programma's te hebben geprobeerd, slaag ik er nu in om te bellen via QuteCom. (Dit is bellen via VOiP door gebruik te maken van het SIP-protocol.) Heeft er iemand enig idee hoe ik telefoongesprekken kan opnemen? Als ik nu opneem met de geluidsrecorder terwijl ik aan het bellen ben, hoor ik enkel mezelf in de geluidsopname. Mijn gesprekspartner wordt dus niet opgenomen. Hoe kan ik dit verhelpen?

Re: Telefoongesprek opnemen.
« Reactie #1 Gepost op: 2011/11/14, 20:40:17 »
Heeft QuteCom daar geen extensie voor zoals Skype met Skype Recorder?

Re: Telefoongesprek opnemen.
« Reactie #2 Gepost op: 2011/11/16, 07:46:33 »
Zioets vind ik alvast niet terug? Bijgevolg zal het opnemen van gesprekken niet mogelijk zijn?

Re: Telefoongesprek opnemen.
« Reactie #3 Gepost op: 2011/11/16, 12:19:22 »
Kennelijk niet nee. Je kunt wel opnemen door bijv. je mobiel of een ander apparaat waarmee je kunt opnemen voor je speaker te houden.

Re: Telefoongesprek opnemen.
« Reactie #4 Gepost op: 2011/11/16, 15:23:03 »
Een opnameapparaat tussen mijn hoofdtelefoon en mijn oren?  XD

Mmm, verder heb ik nog een vervelend probleem. Het geluid valt soms twee à drie seconden weg. Soms kan men door te denken, beseffen wat de persoon precies heeft gezegd. Het grote probleem is dat denken niet één van mijn sterke punten is of ooit is geweest. Qutecom is de enige software die ik werkend krijg, waarschijnlijk ook door mijn gebrekkige denkwereld. Kphone krijg ik ook werkend maar dan zonder geluid. En dat lijkt mij nogal een groot obstakel tijdens een telefoongesprek?  :rolleyes:

Offline Suns

  • Lid
Re: Telefoongesprek opnemen.
« Reactie #5 Gepost op: 2011/11/16, 17:39:29 »
heb je recordmydesktop al geprobeerd?
Geheugen 15,6 GiB ntel® Core™ i7-3770 CPU @ 3.40GH

Linux Counter - user #51039


Re: Telefoongesprek opnemen.
« Reactie #7 Gepost op: 2011/11/16, 19:58:26 »
https://launchpad.net/~dajhorn/+archive/skype-call-recorder

Dat noemde ik dus ook al eerder in dit topic, alleen dat is dus voor Skype en niet voor QuteCom ;)