Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: evolution ,is er een andere ?  (gelezen 2455 keer)

Offline gwatte

  • Lid
evolution ,is er een andere ?
« Gepost op: 2011/07/02, 22:58:43 »
10.10 draai ik.Ik werk met 2 emailadressen.Ik zou het graag  terug herleiden naar mijn 1° en  enige hotmailadres.
Door de onvoorzichtige aanraking van het toutchscreen ben ik mijn hotmail kwijt.Waarom is de wereld toch zo moeilijk gemaakt.Iets simpels zonder trallala.

Re: evolution ,is er een andere ?
« Reactie #1 Gepost op: 2011/07/03, 01:44:30 »
Thunderbird?

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: evolution ,is er een andere ?
« Reactie #2 Gepost op: 2011/07/03, 12:04:53 »
En als je je Hotmailaccount zelf hebt verwijderd van de servers van Hotmail (?): Gmail!
http://www.oeioei.nl/internet/gmail.php

In combinatie met Thunderbird, inderdaad.

Offline gwatte

  • Lid
Re: evolution ,is er een andere ?
« Reactie #3 Gepost op: 2011/07/03, 21:19:10 »
Ik heb mozilla thunderbird uitgepakt.Mijn hotmail adres is er op.Het komt wel van windows live messenger.Sneltoets zou ctrl zijn,of ctrl shift T maar dit is toch voor het verzenden.Evolution vroeg al of hij prioriteit had.
Mijn postvak in is blijkbaar leeg ?????Ook via google blijft het leeg.Inloggen gaat.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: evolution ,is er een andere ?
« Reactie #4 Gepost op: 2011/07/03, 23:15:05 »
Ik heb mozilla thunderbird uitgepakt.

Uitgepakt?  ???

Thunderbird installeer je gewoon via Softwarecentrum....

Re: evolution ,is er een andere ?
« Reactie #5 Gepost op: 2011/07/04, 13:45:53 »
Eerlijk gezegd snap ik de vraag niet icm de titel. Maar ik ga wel met Cumulus mee, Thunderbird!
Dit dus, ik vind eerlijk gezegd de posts niet zo goed te volgen... Kun je wat duidelijker zijn, TS? Wat is nu precies het probleem?

Offline gwatte

  • Lid
Re: evolution ,is er een andere ?
« Reactie #6 Gepost op: 2011/07/04, 14:03:31 »
Mijn postvak in blijft leeg.Met evolution had ik last van de sleutelbos en dacht dat deze mijn  account had gedelete.Het moet stuk gegaan zijn toen er naar mij emails + foto 's werden gezonden.Bij het gebruik van Thunderbird vraagt hij of hij eerst mag staan(nu plots zonder wachtwoorden).
Via google naar windows live messenger geraak ik aangemeld bij mijn hotmail.Het spookt. O0

Offline gwatte

  • Lid
Re: evolution ,is er een andere ?
« Reactie #7 Gepost op: 2011/07/04, 16:19:27 »
"op de 1° plaats staan".Tjein,via google  naar mijn windows live hotmail kon ik activatie mail van mozzilla thunderbird aanklikken.Bij thunderbird zelf,hij vindt mijn email adres niet als ik de vraag wil posten en daarbij moet inloggen.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: evolution ,is er een andere ?
« Reactie #8 Gepost op: 2011/07/04, 18:52:15 »
Tja, ik kan werkelijk geen touw vastknopen aan je antwoorden.....  ???

Ik denk dat het 't beste is, als je even contact opneemt met een steunpunt bij jou in de buurt.
http://www.ubuntu-nl.org/ondersteuning/steunpunten

Offline gwatte

  • Lid
Re: evolution ,is er een andere ?
« Reactie #9 Gepost op: 2011/07/04, 19:10:38 »
Ik heb gemaild naar thomasave (steunpunt).Als het niet gaat mag thunderbird buiten slapen(timed out)
Leo Cardinaals 's weblog noemt pop3 als solution.Dit is weer Dutch.Bij thunderbird is het engelstalig.Brrrrr :evil:
Idd,de laatste emails staan bij POP(cijfer volgens aantal).Ik heb het afgedrukt zodat ik de stappen kan volgen en vertalen naar english.
« Laatst bewerkt op: 2011/07/04, 20:02:04 door gwatte »

Re: evolution ,is er een andere ?
« Reactie #10 Gepost op: 2011/07/05, 10:37:38 »
Overigens, gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid, waarom zou je webmail, die je via http://www.hotmail.com ook kunt openen, willen ontvangen in Thunderbird?

Offline gwatte

  • Lid
Re: evolution ,is er een andere ?
« Reactie #11 Gepost op: 2011/07/05, 14:05:27 »
Flemish is een beetje anders als dutch.Ik ben de topic van steunpunt Almere aan het uitprinten:"Hotmail in thunderbird verbinding geweigerd".Bij je naam moet je ook email bijvoegen naar het schijnt.En ook,ook;ook,ook...

Offline gwatte

  • Lid
Re: evolution ,is er een andere ?
« Reactie #12 Gepost op: 2011/07/05, 21:08:35 »
11.04 staat er nu op.Evolution pakt mijn hotmail binnen.Exchange wachtwoord vraagt hij soms.Ik zou het niet weten.

Offline ThomasN

  • Lid
Re: evolution ,is er een andere ?
« Reactie #13 Gepost op: 2011/07/05, 21:13:03 »
Overigens, gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid, waarom zou je webmail, die je via http://www.hotmail.com ook kunt openen, willen ontvangen in Thunderbird?

Ik doe dit ook, in mijn geval vooral om automatisch een offline-backup van al mijn e-mails te hebben. Daarnaast vind ik Thunderbird prettiger werken dan de online-versie van hotmail.

Offline gwatte

  • Lid
Re: evolution ,is er een andere ?
« Reactie #14 Gepost op: 2011/07/05, 23:29:15 »
Voorlopig werkt evolution  met mijn widows live hotmail.De gmail account had ik bijgevoegd via het configuratie scherm.(komt niet tevoorschijn)'k moet dra mijn ticket en boardingpas printen.Wat gewennen is het wel met scrollen maar je kunt het venster vergroten.Dus alleen wat schoonheidsfoutjes.Voor mij is 't opgelost +/-.