Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: spotlie installeren en werkend krijgen.  (gelezen 540 keer)

Offline Dump

  • Lid
spotlie installeren en werkend krijgen.
« Gepost op: 2014/03/02, 17:18:38 »
Hoi allen.
Ik probeer al een tijdje mijn spotlite werkend te krijgen. In het verleden vaak gedaan maar het wil nu, na een tijdje niet meer gebruikt te hebben, niet meer lukken.
Waar vind ik een tutorial die van A tot Z aan geeft met welke programma;s ik dit moet doen Ik heb de versie 12.04 van Ubuntu en gebruik lottanzb, sabznzb en spotlite. Met name lotta nzb komt wel tevoorschijn maar de letters zijn licht grijs waar door ik het  vermoeden heb dat er iets niet klopt. Ook worden de gedownloade nzb bestanden niet automatisch opgepakt. Ik heb alles er al 2 x af gegooid en opnieuw geinstalleerd maar zonder succes. Wie geeft mij een tip. Als dat tenminste hier gedaan mag worden. Maar dan hoor ik dat ook graag. Alhoewel, dat zal wel vanzelf gaan.
Gr Dump.
Ik was een newbie maar blijf een leek. Sorry.

Offline Gamer

  • Lid
Re: spotlie installeren en werkend krijgen.
« Reactie #1 Gepost op: 2014/03/02, 18:09:16 »
Ik heb hier het zelfde probleem gehad met ubuntu 12.04. En heb lottanzb nooit meer werkend gekregen.
Ik ben over gegaan naar SABnzbd. Deze pakt ook automatisch je nzb bestanden.

Voor wat betreft spotlite, heb ik geen idee. Maar volgens mij is daar ook de stekker eruit
Er zijn nog genoeg andere alternatieven. Weet alleen niet of ik het hier mag platsen.
Maar als je even zoekt naar "spotplanet alternatief" Dan kom je wel wat tegen.

Frederik

  • Gast
Re: spotlie installeren en werkend krijgen.
« Reactie #2 Gepost op: 2014/03/02, 21:17:40 »
Met Xubuntu 12 LTS heb ik geen enkel probleem met spotlite. Werkt als een tierelier.

Offline Mikkel

  • Lid
Re: spotlie installeren en werkend krijgen.
« Reactie #3 Gepost op: 2014/03/03, 13:27:09 »
Waar vind ik een tutorial die van A tot Z aan geeft met welke programma;s ik dit moet doen Ik heb de versie 12.04 van Ubuntu en gebruik lottanzb, sabznzb en spotlite.

Ik heb SpotLite ooit geïnstalleerd m.b.v. deze handleiding. Er staat een link naar waar je de nieuwste versie van SpotLite kunt downloaden.
'k Gebruik daarbij SABnzbdplus (in Ubuntu 12.04). Zonder problemen.