Ondersteuning > Games

Welke 3D spellen op 1.8G/760mB

(1/4) > >>

jw:
Hallo

Ik heb een snellere pc, welke 3D spellen kunnen daar redelijk op draaien? Het is een HP bak, feisty draait heerlijk vlot. Ik geloof dat videokaart 32 of misschien 64mB heeft. Tuxcart gaat niet.

bedankt

Soul-Sing:

--- Citaat van: jw ---Hallo

Ik heb een snellere pc, welke 3D spellen kunnen daar redelijk op draaien? Het is een HP bak, feisty draait heerlijk vlot. Ik geloof dat videokaart 32 of misschien 64mB heeft. Tuxcart gaat niet.

bedankt
--- Einde van citaat ---
heeft je kaart 3d acceleratie? welke kaart is het? en hoe oud?
verder kun je de zoekfunctie gebruiken om de verschillende topics over games op te roepen. er is veel info over 3d games hier op het forum.
vooral gutsy heeft zo'n 6 echte 3d games in de synaptic staan. feisty ook, maar iets minder: nexuiz, openarena,........

jw:
Hallo Leoquant. Kklep losgehad er zit een Matrox g4+M4A in met maar 16mB. Zal met die gegevens een 3d spel proberen op te zoeken. Maar moet op zoek moet naar een vlotte Nvidia denk ik.

Soul-Sing:
idd een nvidiakaart van rond de 40 euri.

jw:
Ben bezig naar een videokaartje te zoeken. Iemand enig idee welke kaart geschikt is? Ik denk aan een 128mB, maar misschien is 64 al genoeg (ook om de kubus met beryl te laten draaien)

Hardware is HP V420 L 1.8Gig 760mB ram. Volgens mij is de huidige Matrox g4+M4A met APG socket. Wil gewoon ubuntu blijven draaien.

Datasheet van v420 adviseert voor beste performance:

Professional ultimate performance: NVIDIA GeForce3 Ti 200 graphics
AGP 4X card with 64 MB video memory (MT only)

Geen idee hoe compatible deze kaart is met linux.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie