Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: name en password  (gelezen 617 keer)

name en password
« Gepost op: 2011/09/12, 19:12:14 »
hoi.ik heb sinds kort een laptop;toshiba satellite 4600,pentium3 met flexbuntu als os.maar bij opstarten wordt name en password gevraagd.de vorige eigenaar weet het ook niet meer en er zijn op de website van default ubuntu password zoveel verschillende adviezen dat ik er niet meer wijs uit kom.help,anyone,pleazzz!!!
mvg;   danny

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: name en password
« Reactie #1 Gepost op: 2011/09/12, 19:31:31 »
Beste dannyhappy11,

Allereerst welkom hier  ;)

Bekijk deze link eens: http://sites.google.com/site/computertip/wachtwoordvergeten . Kan dat je helpen?
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Re: name en password
« Reactie #2 Gepost op: 2011/09/13, 01:31:45 »
helaas hielp die link ook niet.ik kom tot het herstelmenu en als ik dan enter druk dan gaat eerst een programma met allerlei text heel snel lopen en eindigd dan met: raadeens login;waar je dan ook eerst weer gebruikersnaam,enter en dan password moet invullen.daar blijft het bij want ik weet geen name en password,volgens die link wat jij me gestuurd heb zou na enter van opstarten van herstelmodus de mogelijk moeten zijn om een nieuw gebruikersnaam en dan een nieuw password in te vullen.maar kom dus niet verder dan dat "raadeens login"