Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Na massale updates kom ik niet meer in Ubuntu!  (gelezen 1785 keer)

Offline jan11000

  • Lid
Re: Na massale updates kom ik niet meer in Ubuntu!
« Reactie #25 Gepost op: 2016/12/19, 05:41:50 »
https://help.ubuntu.com/community/BootOptions
Hier vind je nog opties om bijv acpi uit te zetten, misschien gaat je laptop dan meer stroom verbruiken, omdat alle stroombesparende functies uit gaan.

Re: Na massale updates kom ik niet meer in Ubuntu!
« Reactie #26 Gepost op: 2016/12/19, 16:08:59 »
Het is al lang nieuwe installatie geworden,vandaar het opgelost zijn.
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Offline Hsapiens

  • Lid
Re: Na massale updates kom ik niet meer in Ubuntu!
« Reactie #27 Gepost op: 2016/12/23, 16:04:15 »
Blijkt een nuttige suggestie, Henk. Ik heb Ubuntu 14.04 ingeruild voor Xubuntu 16.04, hoewel ik aan de werkomgeving van ubuntu de voorkeur geef. Maar omdat mijn verouderde PC geen 16.04 versie van Ubuntu kan hanteren, had ik weinig keus. Alles draait nu een dag of vier zonder problemen. Bedankt dus voor je suggestie.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Na massale updates kom ik niet meer in Ubuntu!
« Reactie #28 Gepost op: 2016/12/23, 19:08:13 »
Ik heb Ubuntu 14.04 ingeruild voor Xubuntu 16.04, hoewel ik aan de werkomgeving van ubuntu de voorkeur geef.
Dat is een kwestie van smaak , en geen discussie punt.
d.m.v. de linker-muistoets kan je veel aanpassen, via het menu > instellingen kan je bijna alles aanpassen.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline HWE64

  • Lid
Re: Na massale updates kom ik niet meer in Ubuntu!
« Reactie #29 Gepost op: 2016/12/23, 19:08:41 »
Blijkt een nuttige suggestie, Henk. Ik heb Ubuntu 14.04 ingeruild voor Xubuntu 16.04, hoewel ik aan de werkomgeving van ubuntu de voorkeur geef. Maar omdat mijn verouderde PC geen 16.04 versie van Ubuntu kan hanteren, had ik weinig keus. Alles draait nu een dag of vier zonder problemen. Bedankt dus voor je suggestie.
Xubuntu is even wennen maar ik persoonlijk wil niet terug naar Ubuntu, die heb ik ook een week gehad maar op aanraden van Ron en vastloper met P4  overgegaan naar Xubuntu.
Henk
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)