Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: geluid hapert..  (gelezen 755 keer)

imy017

  • Gast
geluid hapert..
« Gepost op: 2008/02/16, 12:39:55 »
geluid hapert..

mijn geluid hapert, het is een groot gehaper, ligt dat aan mijn geluidskaart, of moet ik gewoon wat instaleren?

geluid hapert..
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/16, 12:52:10 »
Ik heb een blauwe auto, hij wilt niet meer rijden, ligt dat aan m'n auto?

Als je ons vertelt welke geluidskaart je hebt zouden we je al beter kunnen helpen.

Ik heb meer van jou posts gelezen, en ik denk eerlijk gezegd dat je toch een iets andere houding zult moeten aannemen. Je zult toch eerst de basis van Ubuntu en Linux moeten leren voordat we je verder kunnen helpen. Als je niet weet dat je niet iets installeert via .exe bestanden, en dat je hier niet moet afkomen met problemen met een programma dat Windows-spellen genereert en je wilt exe's naar swf's converteren (wat niet gaat en als je wat meer van bestandsformaten wist, zou je dit ook inzien). Je stapt toch ook niet in een auto zonder eerst rijlessen genomen te hebben? Lees rustig de documentatie door, dan is het voor ons stukken gemakkelijker om je te helpen.

Ik wil je niet kwetsten, beledigen of persoonlijk aanvallen hiermee, maar als jij wat meer weten komt over Linux en hoe het verschilt van Windows, dan is het voor ons allen gemakkelijker :). Ik zeg ook niet dat je moet leren programmeren of dat je kennis moet hebben van de opdrachtregel, of enige andere geavanceerde zaken. Als je iets niet begrijpt willen wij het wel uitleggen. Geef ons altijd voldoende informatie over het probleem, en dan kunnen we je nog beter helpen.

Nog veel succes met Ubuntu en een fijne dag,

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net