Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe kan ik de Silverlight vervanger Moonlight toevoegen aan Firefox?  (gelezen 1169 keer)

Offline Louis

  • Lid
Verschillende webdiensten maken gebruik van Silverlight. Na een klik op de knop "Download Silverlight" wordt keurig doorverwezen naar de Linux variant Moonlight. Maar na het downloaden volgt de melding dat Moonlight niet compatible is met Firefox 8.0. De browser stelt zelf de plug-in Shockwave Flash voor, maar die functioneert niet waar Moonlight nodig is. Hoe krijg ik Moonlight geïnstalleerd?

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Hoe kan ik de Silverlight vervanger Moonlight toevoegen aan Firefox?
« Reactie #1 Gepost op: 2012/01/06, 10:33:28 »
Klopt, Moonlight wordt niet meer doorontwikkeld, de kans is klein dat het werkt op de site die jij wilt. Maar goed, er is slechts één manier om er achter te komen ;)

Om het te kunnen gebruiken moet je Add-on compatibility reporter installeren vanuit de add-on manager in Firefox. Dan kun je Moonlight installeren, hij werkt gewoon. Maar zoals ik al zei zijn er weinig sites die het doen ermee. Uitzending Gemist werkt, zo weet ik, en een paar andere, maar RTL werkt niet. Enfin, je zult het zien, succes! :)