Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Storende fout op welkomspagina  (gelezen 2803 keer)

Storende fout op welkomspagina
« Gepost op: 2012/05/17, 22:43:29 »
Hier  http://www.ubuntu-nl.org/  staat een storende fout: Nederlande i.p.v. Nederlandse.

Groet,

Roland(2)

Re: Storende fout op welkomspagina
« Reactie #1 Gepost op: 2012/05/17, 22:56:43 »
Het zou "Nederlandstalige" moeten zijn.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Storende fout op welkomspagina
« Reactie #2 Gepost op: 2012/05/17, 23:11:27 »
Het moet inderdaad Nederlandse zijn. Niet Nederlandstalige, want onze LoCo is gebonden aan deze regio, en niet aan de taal.

Verder gaat dit om de website. En je hebt dit nu in het documentatiegedeelte gemeld. Ik zal het dus even in dit topic melden voor je.
« Laatst bewerkt op: 2012/05/17, 23:13:01 door Rachid »
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Storende fout op welkomspagina
« Reactie #3 Gepost op: 2012/05/17, 23:13:59 »
Op het forum staat er rechtsboven "Nederlands", terwijl op ubuntu-nl.org er juist "Nederland" staat. Hoe zit dit?

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Storende fout op welkomspagina
« Reactie #4 Gepost op: 2012/05/17, 23:17:11 »
Dit forum beoogt er ook te zijn voor de Vlamingen. De 's' achter Nederland, is jaren geleden toegevoegd na een stevige discussie. :)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Storende fout op welkomspagina
« Reactie #5 Gepost op: 2012/05/17, 23:32:40 »
Uiteraard is iedereen welkom hier. En is dit forum (en al onze internetdiensten) voor alle Nederlandssprekende mensen. Er was vroeger zo'n discussie op het forum geweest. En ik kan me herinneren dat er met dat Organisatievoorstel Ubuntu Nederland een keuze in het algemeen was gemaakt.

Mij boeit die ene letter niet zoveel, maar het is op zich wel inconsequent.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Storende fout op welkomspagina
« Reactie #6 Gepost op: 2012/05/17, 23:36:37 »
Het *forum* is er voor de voltallige Nederlandse taalgemeenschap, binnen en buiten Nederland. De *loco* is er alleen voor Nederland.

De Belgen hebben geen eigen forum: de Walen gebruiken het Franse forum, en de Vlamingen dit forum.  :)
« Laatst bewerkt op: 2012/05/17, 23:38:38 door Pjotr »

Offline DeBaas

  • Lid
Re: Storende fout op welkomspagina
« Reactie #7 Gepost op: 2012/05/18, 00:32:25 »
Citaat
en de Vlamingen dit forum
En da's maar goed ook.
Hoeven wij Ollanders het wiel niet uit te vinden ;)
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Re: Storende fout op welkomspagina
« Reactie #8 Gepost op: 2012/05/18, 02:16:00 »
En zo is het. Ik heb de fout verbeterd, was inderdaad erg slordig :-[ Bedankt voor het melden! :)