Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: met stomheid geslagen  (gelezen 4435 keer)

Offline Jan E.

  • Lid
met stomheid geslagen
« Gepost op: 2010/02/16, 12:27:49 »
Ik ontdek zojuist dat een reactie van mij in het topic over de steunpunten kaart, rücksichtlos verwijderd is. En dat terwijl er geen woord verkeerd in stond. Ik scheld niet, zet niemand te kakken, of wat dan ook. Ik vroeg me alleen maar af, waarom een community council wel een naam mag noemen in een topic en iemand anders niet.

En dat mag kennelijk niet. Heel bizar.


Dell Vostro 3360
Ubuntu 20.04

Offline nomko

  • Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/16, 12:29:53 »
Ik ontdek zojuist dat een reactie van mij in het topic over de steunpunten kaart, rücksichtlos verwijderd is. En dat terwijl er geen woord verkeerd in stond. Ik scheld niet, zet niemand te kakken, of wat dan ook. Ik vroeg me alleen maar af, waarom een community council wel een naam mag noemen in een topic en iemand anders niet.

En dat mag kennelijk niet. Heel bizar.

Om welke reactie ging het?
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------

Offline Jan E.

  • Lid
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/16, 12:49:17 »
Het ging er om, dat ik aangaf, dat het me opgevallen was, dat het mij niet was toegestaan om in een reactie een naam van een mede-forummer te noemen, terwijl dat wel werd toegestaan aan een community council. En ik vergeleek dat enigszins plagend met de varkens uit het boek Animal Farm (some pigs are more equal than others...).

Verder gaf ik aan, dat het misschien niet zo slim is, steeds te reageren als bepaalde mensen -kennelijk om te jennen- stekelige opmerkingen maken. Als je niet reageert, gaat de lol er af, namelijk.

En dat mocht niet. Werkelijk.. Als ik er nou een scheldkannonade, een tirade of een belediging van had gemaakt, had ik er vrede mee kunnen hebben. Maar dit gaat helemaal nergens meer over. Ik uitte goed bedoeld advies, op vriendelijke toon weergegeven. Niets meer en niets minder. En vervolgens wordt die hele reactie gewist.

Ik was al wat ontstemd omdat ik -zonder enige uitleg vooraf- zomaar van de steunpuntenkaart was "geschoond", maar dit is toch wel van een andere orde, moet ik bekennen.


Dell Vostro 3360
Ubuntu 20.04

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #3 Gepost op: 2010/02/16, 13:01:28 »
Toen ik dit las dacht ik dat het over dit antwoord zou gaan, maar die is er blijkbaar nog...

Had je nog iets gezegd dan?
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #4 Gepost op: 2010/02/16, 13:19:14 »
Ja idd, helemaal weg. Ik had je linkje nog gevolgd: http://www.pasopaardig.nl/
.... vandaar dat ik zeker weet dat ie daar stond.

Tsja, wat kan ik zeggen, een post verwijderen zonder communicatie. Als er had gestaan 'Mod. edit', OK (misschien ook niet), maar een hele reactie weghalen?

Maar even afwachten wat 'het team' hiervan zegt.

Offline Tom

  • Lid
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #5 Gepost op: 2010/02/16, 13:30:45 »
De Heer Jan.E heeft voordat het berichtje weg ging eerst een PB gehad.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: met stomheid geslagen
« Reactie #6 Gepost op: 2010/02/16, 13:33:55 »
@Wanda, Het is hier geen China toch?

Offline Jan E.

  • Lid
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #7 Gepost op: 2010/02/16, 13:34:36 »
Bij nadere beschouwing bleek ik wel een aantal priveberichtjes van een moderator te hebben, waarin -samengevat- stond dat hij mijn reactie overbodig en buiten de orde van het topic vond. Ik vond die berichtjes later pas. Ik krijg nooit post hier op het forum en kijk dus eigenlijk ook nooit in mijn mailbox.
Eerst constateert hij mijn "overtreding" en meld me dat, en een poosje later verwijderd hij mijn reactie en meldt dat ook aan me. Ik heb hem vervolgens rechtstreeks gemaild. Zijn laatste berichtje aan mij, gaf best duidelijk aan, waarom hij mijn reactie onnodig en buiten de orde vond. Ik had er vrede mee kunnen hebben, als dat in het topic geplaatst was (met instandhouding van mijn "bestreden" reactie) en dat hij/men weer ontopic gegaan was.

Kijk, ik ben niet een van de figuren die zit te schelden hier, of die onaardige dingen over iemand zegt. Mijn reactie was misschien een beetje prikkelend, maar zeker niet vals of verkeerd. En daarom begrijp ik ook het verwijderen niet, ben ik er dus ook best ontstemd over.


Overigens ben ik niet uit op een draadje waarin Jan en Alleman zijn gal spuwt over dingen die hem/haar niet aanstaan. Daarvan lopen er hier een aantal rond en laat ik duidelijk stellen, dat ik niet in dat rijtje opgenomen wens te worden. Ik wilde gewoon mijn ei kwijt en de kans hebben mijn verontwaardiging te uiten over iets wat in mijn optiek een wat ongelukkige vergissing is.  


Dell Vostro 3360
Ubuntu 20.04

Offline Tom

  • Lid
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #8 Gepost op: 2010/02/16, 13:45:45 »
Maar als je dit wat je nu schrijft, in het topic had gezet

Kijk beste Jan dat is nu juist het punt wat ik bedoel.
Zo iets hoort niet in een Topic , want juist dan gaan er ook andere op reageren en is het hek weer van de dam.
En dan wil (wou) ik vermijden er zijn al genoeg ruzies etc op het Forum geweest .
Dit is en zal volgens mijn bescheiden mening vooral een technisch forum zijn en blijven .
Waar iedereen de leden met problemen proberen te helpen.
U ziet zoals wij nu praten (schrijven) vind ik het prachtig en niemand die er tussen komt stoken of  bemerkingen maakt.
Ok ik weet ook schrijven en begrepen worden is moeilijk aangezien een ieder een andere schrijfstijl gebruikt.
Mondeling met een kop koffie erbij gaat dat nu éénmaal prettiger.
Misschien spreken wij elkaar eens onder het genot van een kop koffie op een install party.
Met vriendelijke groet Tom.

PS: dan gaat dat deukje misschien weer weg. Smiley

Bovenstaand  is het laatste PB berichtje wat ik aan de Heer Jan.E verstuurd heb.
Zo en nu schiet maar. :D
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline softbart

  • Lid
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #9 Gepost op: 2010/02/16, 14:01:06 »
@wanda,

Een leuke uitleg achteraf.
Maar dat vind ik nog geen excuus om berichten volledig te verwijderen en een slot op het topic te zetten.
Ik denk dat de discussie rondom de het steunpuntenbeleid nog niet ten einde is.
Tenzij jij het steunpuntenbeleid bepaalt. Maar dat denk ik niet.

groet,

Theo

DarkEra

  • Gast
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #10 Gepost op: 2010/02/16, 15:15:38 »
Men is hier lid geworden van een forum en daar heeft men zich naar de regels te gedragen, daar is men zelf toen men zich registreerde mee akkoord gegaan.
Doet men dat niet, zich houden aan deze regels, dan is het het recht aan de moderatoren en administratoren om posts/reacties aan te passen, te verwijderen, topics op slot te zetten of te verwijderen na meldingen van andere leden die zich eraan storen of als ze het zelf gezien hebben. Gedragen mensen zich na een aantal waarschuwingen nog niet dan mogen ze zelfs een ban geven.

Dit alles wordt besproken in het zogeheten besloten team gedeelte.


De leden op een forum behoren gewoon een braaf lid te zijn om te helpen, te kletsen en positieve input te geven als geheel wat men de Community noemt, meer niet. Wij hebben niet de zeggenschap op het forum zoals sommigen menen te denken. Dat hebben de moderatoren en de administratoren, deze mensen runnen de zaak.

Denken jullie nu echt dat het op andere forums anders is? Te ver gaan is te ver gaan en dan wordt er ingegrepen. Ja, zelfs op het Engelstalige Ubuntu forum gebeurt het dat mensen gecorrigeerd worden op hun gedrag, posts aangepast, verwijdert worden, bans uitgedeelt worden etc etc.


Verder heb ik zo'n vermoeden dat men het hier leuk vindt de hele tijd voor problematiek en negatieve kritiek richting het team te smijten. Dit is al sinds eind 2008 aan de gang en het houd niet op.

Zo onderhand begrijp ik sommigen leden hier en waarom ze eigenlijk opstappen. Juist.... omdat nou net andere leden door blijven gaan op hetzelfde en dat jaar in jaar uit. De fun is weg en mensen stappen op, niet vanwege het team maar vanwege de leden van Ubuntu NL zelf. Sta daar maar een keer bij stil en schuif niet alles op de mod's en admin's. Het zijn en blijven mensen die vrijwillig, net als wij vrijwillig helpen op het forum, onbetaald het werk doen wat gedaan moet worden.

Kritiek geven kan en mag, daar is niks mis mee. Maar zoals hier gedaan wordt richting het team de CC en wat weet ik is echt erg.
Dit is echt letterlijk de moeilijkste Community, op een aantal na, die ik ooit ben tegengekomen. Er heerst hier totaal geen harmonie meer zoals in begin 2008 en de jaren daarvoor. Dat heeft men aan zichzelf te danken en niet aan het team.

Dit is niet om alles goed te praten want het team had ook z'n fouten maar ik ben van mening dat net nu we een nieuw team hebben kwa moderatoren en een nieuwe administrator, dat men deze ook een kans moet geven.
In plaats van dat te doen stampt men hun weer de grond in. Geweest is geweest, ander moderator team onder leiding van een andere administrator.....

Verder ben ik van mening dat er zwaar overdreven wordt wat betreft de steunpunten kaart, de wipeoff etc. Er wordt gedaan alsof de wereld vergaat. Een paar klikjes wat typwerk en het staat er weer.
Dan is er niet een hele post/reactie verwijdert maar een naam,  dat men daarover valt en een grote ophef over gemaakt wordt. Kom op zeg.
Ik heb zo'n vermoeden dat men zich hier laat opfokken door iemand want normaal gezien maak jij volgens mij nooit zo'n grote ophef over zaken Jan.E.

Ik hoop echt van ganser harte dat dit geëtter, gedoe en geklooi van sommigen zeer binnenkort ophoud want op deze manier hebben heel veel mensen geen zin meer om nog deel uit te maken van zo'n "community" als deze. De lol is er wel vanaf.... al heel erg lang eigenlijk.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #11 Gepost op: 2010/02/16, 15:31:45 »
Goed punt ;). Ik ben 't helemaal met DarkEra eens.
Om het kort te houden. Soms gebeuren er op het forum wel eens dingen waar je het niet helemaal mee eens bent. Heb er vrede mee. Het klinkt misschien cru, maar IK VIND, als je het niet kan accepteren kun je beter stoppen met dit forum dan doorgaan met een 2e gevoel. En dan steeds kenbaar maken dat je een 2e gevoel hebt. Daar word je zelf ook niet gelukkig van.

Voor de duidelijkheid en sorry dat ik namen noem. Maar met het bovenstaande richt ik me niet tot Jan.E. Maar over wat ik in het algemeen lees. Jan.E. z'n issue is mij ontgaan. Desalniettemin is het beter hier niet te lang over door te zagen.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #12 Gepost op: 2010/02/16, 15:44:27 »
De belangrijkste taak van een moderator, is het bewaken van de goede sfeer, hier zijn ook regels voor.
Op dit forum komen vaak 300 berichten per dag, niemand gaat die allemaal lezen, ook de moderators niet.
De kans, dat de moderators ergens overheen lezen (=iets missen) is dus echt wel aanwezig, we doen het allemaal in onze vrije tijd.
Daarbij zijn de moderators ook mensen en dus worden er fouten gemaakt, maar wanneer het op een normale toon gaat, is alles bespreekbaar, en komen we er niet uit, dan is een bericht naar de CC ook nog mogelijk.

v.w.b. de regels, volg deze link (staat ook bovenaan deze pagina):
http://www.ubuntu-nl.org/ubuntunl/richtlijnen#Forum
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline softbart

  • Lid
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #13 Gepost op: 2010/02/16, 16:23:56 »
Alle schrijvers hebben gelijk wanneer we zeggen dat er regels dienen te zijn en dat leuk met elkaar omgaan enz.
Maar dat neemt niet weg dat er nu zonder enige uitleg een topic afkapt wordt.
Daarmee doet men de forum-leden te kort.

groet,

Theo

DarkEra

  • Gast
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #14 Gepost op: 2010/02/16, 16:38:06 »
Als er bij de moderatoren meldingen binnen komen van andere leden die zich erg storen aan een reactie, dan wordt dit bekeken en overlegd in het team. Als de beslissing is dat het niet kan en verwijdert moet worden dan wordt het verwijdert, aangepast of eender wat. Men moet ook in de gaten houden dat degene die het betreft een email of PB krijgt met uitleg waarom en/of een waarschuwing.

Daar hebben wij niet over te beslissen en zul je je bij neer moeten leggen, al wordt er een topic mee afgekapt.

Bij Jan.E is er alleen een naam weggehaald volgens mij en geen hele reactie zover ik weet.


Verder ga ik me hier niet meer bezig houden met een volgende eindeloze en zinloze discussie waar deze namelijk wederom op uit blijkt te draaien. Ik voorspel je nu al dat dit topic binnenkort op slot staat.

Leg je bij de zaken neer, laat het rusten, wees een braaf lid en leef/gedraag je volgens de forumregels.

Offline softbart

  • Lid
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #15 Gepost op: 2010/02/16, 19:31:50 »
@DarkEra,

Alleen maar braaf zitten en pootjes geven?


Offline nomko

  • Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #16 Gepost op: 2010/02/16, 19:35:21 »
@DarkEra,

Alleen maar braaf zitten en pootjes geven?



Daar begint het wel op te lijken. Hoe noemen ze zoiets in politieke termen?? Dictatuur??
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------

Re: met stomheid geslagen
« Reactie #17 Gepost op: 2010/02/16, 19:47:08 »
Men is hier lid geworden van een forum en daar heeft men zich naar de regels te gedragen, daar is men zelf toen men zich registreerde mee akkoord gegaan.
Doet men dat niet, zich houden aan deze regels, dan is het het recht aan de moderatoren en administratoren om posts/reacties aan te passen, te verwijderen, topics op slot te zetten of te verwijderen na meldingen van andere leden die zich eraan storen of als ze het zelf gezien hebben. Gedragen mensen zich na een aantal waarschuwingen nog niet dan mogen ze zelfs een ban geven.

Dit alles wordt besproken in het zogeheten besloten team gedeelte.


De leden op een forum behoren gewoon een braaf lid te zijn om te helpen, te kletsen en positieve input te geven als geheel wat men de Community noemt, meer niet. Wij hebben niet de zeggenschap op het forum zoals sommigen menen te denken. Dat hebben de moderatoren en de administratoren, deze mensen runnen de zaak.

Denken jullie nu echt dat het op andere forums anders is? Te ver gaan is te ver gaan en dan wordt er ingegrepen. Ja, zelfs op het Engelstalige Ubuntu forum gebeurt het dat mensen gecorrigeerd worden op hun gedrag, posts aangepast, verwijdert worden, bans uitgedeelt worden etc etc.


Verder heb ik zo'n vermoeden dat men het hier leuk vindt de hele tijd voor problematiek en negatieve kritiek richting het team te smijten. Dit is al sinds eind 2008 aan de gang en het houd niet op.

Zo onderhand begrijp ik sommigen leden hier en waarom ze eigenlijk opstappen. Juist.... omdat nou net andere leden door blijven gaan op hetzelfde en dat jaar in jaar uit. De fun is weg en mensen stappen op, niet vanwege het team maar vanwege de leden van Ubuntu NL zelf. Sta daar maar een keer bij stil en schuif niet alles op de mod's en admin's. Het zijn en blijven mensen die vrijwillig, net als wij vrijwillig helpen op het forum, onbetaald het werk doen wat gedaan moet worden.

Kritiek geven kan en mag, daar is niks mis mee. Maar zoals hier gedaan wordt richting het team de CC en wat weet ik is echt erg.
Dit is echt letterlijk de moeilijkste Community, op een aantal na, die ik ooit ben tegengekomen. Er heerst hier totaal geen harmonie meer zoals in begin 2008 en de jaren daarvoor. Dat heeft men aan zichzelf te danken en niet aan het team.

Dit is niet om alles goed te praten want het team had ook z'n fouten maar ik ben van mening dat net nu we een nieuw team hebben kwa moderatoren en een nieuwe administrator, dat men deze ook een kans moet geven.
In plaats van dat te doen stampt men hun weer de grond in. Geweest is geweest, ander moderator team onder leiding van een andere administrator.....

Verder ben ik van mening dat er zwaar overdreven wordt wat betreft de steunpunten kaart, de wipeoff etc. Er wordt gedaan alsof de wereld vergaat. Een paar klikjes wat typwerk en het staat er weer.
Dan is er niet een hele post/reactie verwijdert maar een naam,  dat men daarover valt en een grote ophef over gemaakt wordt. Kom op zeg.
Ik heb zo'n vermoeden dat men zich hier laat opfokken door iemand want normaal gezien maak jij volgens mij nooit zo'n grote ophef over zaken Jan.E.

Ik hoop echt van ganser harte dat dit geëtter, gedoe en geklooi van sommigen zeer binnenkort ophoud want op deze manier hebben heel veel mensen geen zin meer om nog deel uit te maken van zo'n "community" als deze. De lol is er wel vanaf.... al heel erg lang eigenlijk.
Kan allemaal goed zijn, maar blijkbaar mag het éne lid hier wel meer dan het andere, twee maten en twee gewichten. :|
Viva La Revolución

Offline nomko

  • Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #18 Gepost op: 2010/02/16, 19:52:45 »
Kan allemaal goed zijn, maar blijkbaar mag het éne lid hier wel meer dan het andere, twee maten en twee gewichten. :|

Ik heb hier ooit eerder al een keer wat over gezegd, bij mij komt de indruk zeer sterk naar boven dat bepaalde personen een soort van kliek vormen die elkaar de hand boven het hoofd houden en onderling bepalen wat de overige forumgebruikers wel/niet mogen doen/zeggen. Blijkbaar wekt het huidige team nog steeds deze indruk en zijn ze niet in staat hier iets tegen te gaan doen. Iedereen bannen? Dan hou je precies diegene over met wat ik bedoel met "bepaalde personen die een soort van klik vormen".

Als het moderatoren team werkelijk hier tegen willen strijden, dan moeten ze meer openheid van zaken tonen en een veel transparantere houding innemen en boven alles vooral objectief zijn!
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #19 Gepost op: 2010/02/16, 20:00:47 »
waarom blijft er hier nu over doorgehamerd worden?

er is niets met twee maten gemeten en jullie roepen alleen maar elkaar na.

bij echte klachten met onderbouwde argumenten en bewijzen mailen naar de CC en we zullen ons best voor je doen.
en let wel, dit is al meer dan wat op de meeste fora gedaan word, daar is het mod beleid slikken of stikken,
hier is nog enige mogelijkheid tot overleg als je maar de juiste kanalen gebruikt, en dat doen de meeste stuk voor stuk niet.
de meesten klagen in een topic terwijl duidelijk is dat dat ongewenst is, maar blijkbaar willen die mensen het niet snappen.

jammer, die type's maken het voor veel leden er niet leuker op, en die gaan dus weg van dit forum en we blijven over met klagend forum ,, goede indruk wekken we daarmee.
dit is DE weg om het forum om zeep te helpen, iedereen die daaraan meewerkt vriendelijk bedankt :(

Offline nomko

  • Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #20 Gepost op: 2010/02/16, 20:04:04 »
waarom blijft er hier nu over doorgehamerd worden?

er is niets met twee maten gemeten en jullie roepen alleen maar elkaar na.

bij echte klachten met onderbouwde argumenten en bewijzen mailen naar de CC en we zullen ons best voor je doen.
en let wel, dit is al meer dan wat op de meeste fora gedaan word, daar is het mod beleid slikken of stikken,
hier is nog enige mogelijkheid tot overleg als je maar de juiste kanalen gebruikt, en dat doen de meeste stuk voor stuk niet.
de meesten klagen in een topic terwijl duidelijk is dat dat ongewenst is, maar blijkbaar willen die mensen het niet snappen.

jammer, die type's maken het voor veel leden er niet leuker op, en die gaan dus weg van dit forum en we blijven over met klagend forum ,, goede indruk wekken we daarmee.
dit is DE weg om het forum om zeep te helpen, iedereen die daaraan meewerkt vriendelijk bedankt :(

Ik ben helemaal niet van plan om deze mooie forum om zeep te helpen. Ik ben alleen tegen de tweedeling die nu schijnbaar rondwaart ondanks dat er een nieuwe team druk doende is!
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------

Offline Dave

  • Lid
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #21 Gepost op: 2010/02/16, 20:04:45 »
Topic blijkt gesloten dus zet ik hier maar de reden neer dat ik me niet meer aan ga melden.
Had het net ingevuld maar wordt niet geaccepteerd omdat er meer persoonlijke informatie (welke publiek zichtbaar wordt) ingevuld moet worden.

Op de kaart is dat al vrij nauwkeurig te zien en wens uitsluitend per email gecontacteerd te worden en beslist geen telefoon of zomaar aan de deur.
Uiteraard blijf ik wel steunpunt en blijf via m'n weblogs reclame maken voor Ubuntu en gratis ondersteuning alsmede de lijst met andere blogs.
Dus voor de bloggerslijst blijf ik beschikbaar.




Re: met stomheid geslagen
« Reactie #22 Gepost op: 2010/02/16, 20:07:53 »
waarom blijft er hier nu over doorgehamerd worden?

er is niets met twee maten gemeten en jullie roepen alleen maar elkaar na.

bij echte klachten met onderbouwde argumenten en bewijzen mailen naar de CC en we zullen ons best voor je doen.
en let wel, dit is al meer dan wat op de meeste fora gedaan word, daar is het mod beleid slikken of stikken,
hier is nog enige mogelijkheid tot overleg als je maar de juiste kanalen gebruikt, en dat doen de meeste stuk voor stuk niet.
de meesten klagen in een topic terwijl duidelijk is dat dat ongewenst is, maar blijkbaar willen die mensen het niet snappen.

jammer, die type's maken het voor veel leden er niet leuker op, en die gaan dus weg van dit forum en we blijven over met klagend forum ,, goede indruk wekken we daarmee.
dit is DE weg om het forum om zeep te helpen, iedereen die daaraan meewerkt vriendelijk bedankt :(
Ook ik wil helemaal het forum niet om zeep.
Maar als ik simpelweg gewoon men mening hier niet kwijt kan , hoor ik hier idd mss niet meer thuis. :-X
Viva La Revolución

Offline Drummies

  • Lid
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #23 Gepost op: 2010/02/16, 20:23:08 »
Citaat van: Nomko
Als het moderatoren team werkelijk hier tegen willen strijden, dan moeten ze meer openheid van zaken tonen en een veel transparantere houding innemen en boven alles vooral objectief zijn!
Het moderators-team is open,transparant en objectief en ze proberen dit zo eerlijk en effectief mogelijk toe te passen,neemt niet weg het is nog steeds mensenwerk en er zullen altijd wel ¨spaandertjes¨ vallen

Citaat van: Nomko
bij mij komt de indruk zeer sterk naar boven dat bepaalde personen een soort van kliek vormen die elkaar de hand boven het hoofd houden en onderling bepalen wat de overige forumgebruikers wel/niet mogen doen/zeggen.
Als we dan open willen zijn noem dan man en paard,stuur een mail naar de CC en laat het weten wat er dwars zit.

Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline Drummies

  • Lid
Re: met stomheid geslagen
« Reactie #24 Gepost op: 2010/02/16, 20:35:30 »
Citaat van: Dave
Had het net ingevuld maar wordt niet geaccepteerd omdat er meer persoonlijke informatie (welke publiek zichtbaar wordt) ingevuld moet worden.
Wat bedoel je precies @Dave welke info wordt publieke zichtbaar!!
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011