Interactief > Andere distributies

Geen weerbericht in taakbalk

(1/4) > >>

HWE64:
Ik in al mijn pc' s met Xfce geen weerbericht meer in de taakbalk staan. Het symbooltje staat er nog wel maar als ik deze aanwijs met de muis krijg ik de volgende tekst " Gegevens voor korte-termijnvoorspelling niet beschikbaar". Heb deze al een keertje verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar krijg sinds enige dagen steeds deze tekst. Hebben anderen dit ook op Xubuntu of LM xfce?

Bloom:
Je hebt xfce4-weather-plugin versie 0.33.1 nodig voordat dat weer werkt. Het is geen goed idee om een frankenstein-versie van Ubuntu of Linux Mint te maken om die ergens vandaan te halen, normaal komt die binnenkort mee met updates voor de xfce-desktopomgeving, gewoon wat geduld dus.

HWE64:

--- Citaat van: Bloom op 2025/03/17, 19:34:56 ---Je hebt xfce4-weather-plugin versie 0.33.1 nodig voordat dat weer werkt. Het is geen goed idee om een frankenstein-versie van Ubuntu of Linux Mint te maken om die ergens vandaan te halen, normaal komt die binnenkort mee met updates voor de xfce-desktopomgeving, gewoon wat geduld dus.

--- Einde van citaat ---
@Bloom, veel dank voor u antwoord. Ik ben gerustgesteld en wacht rustig af op de updates.

Bloom:
Foutje in het versienummer. Het is niet 0.33.1 maar 0.11.3. De huidige versie is normaal 0.11.2. Ik zie dat 0.11.3-1 in Debian Unstable zit, dus zodra dat naar Debian Testing komt neem ik aan dat Canonical het ook aan boord zal halen voor de updates voor Ubuntu en Linux Mint.

HWE64:

--- Citaat van: Bloom op 2025/03/18, 08:22:50 ---Foutje in het versienummer. Het is niet 0.33.1 maar 0.11.3. De huidige versie is normaal 0.11.2. Ik zie dat 0.11.3-1 in Debian Unstable zit, dus zodra dat naar Debian Testing komt neem ik aan dat Canonical het ook aan boord zal halen voor de updates voor Ubuntu en Linux Mint.

--- Einde van citaat ---
👍‍‍

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie