Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vacatures nieuwe Teamleden  (gelezen 225998 keer)

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #150 Gepost op: 2010/11/12, 17:59:42 »
Wel fijn om te zien dat jullie hem een warm welkom wensen :)
Maar graag weer ontopic ;)

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #151 Gepost op: 2010/11/17, 12:53:18 »
asphyxia is ons nu komen versterken, dus voor nu gaan we eerst asphyxia en Brumm3l inwerken en kijken of we zo uitkomen met het aantal moderators. Vacature is dus voorlopig gesloten ;)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #152 Gepost op: 2010/11/17, 13:01:59 »
Is dit topic niet meer iets voor het  teamforum "Forum"?
Dit geldt mijns inziens ook voor het topic forum updates..
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #153 Gepost op: 2010/11/17, 13:04:20 »
Forumupdates? Kijk nog eens naar de titel, dat zijn updates die heel Ubuntu-NL aangaan, daarom heet het ook "Ubuntu-NL Updates". Zelfs geldt voor dit topic; teamleden zijn niet alleen forumteamleden, maar kunnen ook van Promotie zijn, van de website enz. ;)

Edit: oké, de titel van het topic is misleidend, aangezien het eerst Ubuntu-NL Updates heette. Dus never mind dat topic. Maar dit topic geldt voor heel Ubuntu-NL.
« Laatst bewerkt op: 2010/11/17, 13:06:11 door Vistaus »

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #154 Gepost op: 2010/11/17, 13:07:39 »
Dit topic geld inderdaad voor alle teams. Het forum update topic (http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/ubuntu-nl-updates/) staat hier omdat het Forum board nog niet bestond toen. In principe kan het inderdaad daar naartoe.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #155 Gepost op: 2010/11/17, 13:13:58 »
Het begrip teamleden bestaat volgens mij niet echt (meer).
Verder hebben documentatie, vertalen en artwork een soort van eigen sticky topic voor als je mee wilt helpen met dat team.

Als ik zo snel door dit topic klik gaat het volgens mij voor 90% over het forum, als het niet meer is.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #156 Gepost op: 2010/11/17, 13:17:55 »
@Wazzzaa: Dat komt omdat het forum altijd te weinig moderators heeft. Nja, op dit moment niet, maar hiervoor wel. Daarom gaat dit topic voor 90% over moderators ;) Maar ook de website is meerdere malen in dit topic aan bod gekomen.

@Nun: Van mij mag het inderdaad ook naar Forum toe :)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #157 Gepost op: 2010/11/17, 13:22:26 »
@Wazzzaa: Dat komt omdat het forum altijd te weinig moderators heeft. Nja, op dit moment niet, maar hiervoor wel. Daarom gaat dit topic voor 90% over moderators ;) Maar ook de website is meerdere malen in dit topic aan bod gekomen.
Mijn punt is meer dat alleen dingen omtrent het forum hier besproken worden. Het documentatie- en vertaalteam kan ook altijd mensen gebruiken. Sterker nog, in beide teams zijn recent een aantal mensen bijgekomen. Zelfde geldt voor artwork trouwens. Daar heb ik hier niets over gehoord.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #158 Gepost op: 2010/11/17, 13:24:08 »
@Wazzaaa: Het vertaalteam wel, maar Documentatie heeft nu voldoende.

Artwork is hier nog niet besproken, omdat dit nog erg nieuw is.
Het vertaalteam mag hier ook besproken worden. Ik zal zelfs zometeen wel even een oproep plaatsen hier ;)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #159 Gepost op: 2010/11/17, 13:30:03 »
Documentatie heeft nu voldoende.
Hoe kom je daarbij?

Verder hebben documentatie, vertalen en artwork een soort van eigen sticky topic voor als je mee wilt helpen met dat team.
Ik heb het nog even bekeken en elk team behalve het forumteam heeft een eigen sticky. Vinden jullie het ook niet handiger dat dit per teamforum gebeurt?
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #160 Gepost op: 2010/11/17, 14:07:49 »
Ik meen me te herinneren dat testcees laatst een keer zei dat er voldoende teamleden waren. Staat volgens mij in het besloten gedeelte, in het topic over Joshua's sollicitatie. Als ik het juist heb dat het dat topic is tenminste.

Offline Joshua822

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #161 Gepost op: 2010/11/17, 16:28:44 »
Vistaus, het documentatieteam heeft helemaal niet genoeg leden. Sterker nog, we hebben een vreselijk tekort aan leden.

Het documentatieteam is niet alleen maar een team dat de wiki modereert en beheert ( wat het vroeger leek te zijn volgens mij ), we zijn het er binnen ons team allemaal over eens geworden dat het documentatieteam eigenlijk het team moet zijn voor eenieder die gedurende een lange periode actief aan de documentatie werkt of wilt werken.

En aan mensen die actief aan de documentatie werken is er juist een schrikbarend tekort. Het is zelfs zo erg dat we in de toekomst al ons zullen moeten gaan focussen op het onderhouden van de meest noodzakelijk benodigde artikelen, en geen uitgebreide documentatie over een breed spectrum van onderwerpen meer kunnen onderhouden.

Dus als je dit leest en je bent geïnteresseerd om je aan te sluiten bij het documentatieteam: ga dan naar onze teamwiki, sluit je aan bij ons team op Launchpad en stuur een persoonlijk bericht aan mij, testcees of Wazzzaaaa. Jouw hulp is heel hard nodig!

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #162 Gepost op: 2010/11/17, 16:30:33 »
Ik meen me te herinneren dat testcees laatst een keer zei dat er voldoende teamleden waren.
Dat kan ik mij niet herinneren en is ook NIET zo. Zoals al is aangegeven kan het documentatieteam altijd nieuwe teamleden gebruiken.  :)

Wel heb ik al eens gevraagd de vacature te wissen van http://www.ubuntu-nl.org/ubuntunl/vacatures omdat het documentatieteam NIET werkt met vacatures en sollicitaties: Iedereen kan meedoen met de Nederlandstalige documentatie en dan ook teamlid worden. Volgens mij werken alle teams (nu) zo behalve het Forumteam.

Dus ben ik het wel met Wazzzaaa eens dat dit topic beter in het Forumdeel geplaatst kan worden: alleen het Forumteam kent (nog?) vacatures en sollicitaties voor nieuwe Teamleden.
Klik links bovenin op Documentatie

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #163 Gepost op: 2010/11/17, 17:54:33 »
Excuses dan. Dan heb ik het verkeerd onthouden Cees.

@Joshua: Ik heb wel een hoop artikelen op de wiki op mijn naam staan, niet alleen eigen, maar ook vertalingen van de Engelse. Helaas heb ik niet altijd inspiratie voor een artikel. Als ik lid wil worden, moet ik dan regelmatig een nieuw artikel plaatsen of is het ook prima als ik af en toe 1 of meerdere nieuwe artikelen plaats en de oude wel probeer bij te houden (zoals ik nu doe)?
« Laatst bewerkt op: 2010/11/17, 17:57:15 door Vistaus »

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #164 Gepost op: 2010/11/17, 18:10:22 »
Helaas heb ik niet altijd inspiratie voor een artikel. Als ik lid wil worden, moet ik dan regelmatig een nieuw artikel plaatsen of is het ook prima als ik af en toe 1 of meerdere nieuwe artikelen plaats en de oude wel probeer bij te houden (zoals ik nu doe)?
Iedereen kan en mag helpen. We doen niet aan vacatures en leggen al helemaal geen verplichtingen op. We hebben niet echt teamleden, maar op dit moment trekken testcees, Joshua en ik een beetje de kar. Wij zijn op dit moment goed op de hoogte van wat er allemaal nog kan gebeuren. We zullen werken aan een manier zodat anderen ook makkelijk kunnen vinden wat zij kunnen doen.
Wat ik zo nu bedenk is dat je kunt kijken naar artikelen welke nog uitbreiding nodig hebben, zie deze lijst: http://wiki.ubuntu-nl.org/Label/UitbreidingNodig/Lijst. Meer uitleg over labels op: http://wiki.ubuntu-nl.org/Label
Als iemand hier meer over wilt weten of nog vragen heeft verwijs ik naar het subforum documentatie.


Het begrip teamleden bestaat volgens mij niet echt (meer).
Wel heb ik al eens gevraagd de vacature te wissen van http://www.ubuntu-nl.org/ubuntunl/vacatures omdat het documentatieteam NIET werkt met vacatures en sollicitaties: Iedereen kan meedoen met de Nederlandstalige documentatie en dan ook teamlid worden. Volgens mij werken alle teams (nu) zo behalve het Forumteam.

Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #165 Gepost op: 2010/11/17, 19:11:51 »
Vistaus heeft meerdere artikelen gemaakt en onderhoud nog regelmatig artikelen. Meer dan reden genoeg om je als teamlid te verwelkomen. :)

p.s. nu gaat dit topic toch ineens niet over het forumteam. :D
Klik links bovenin op Documentatie

Offline Joshua822

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #166 Gepost op: 2010/11/17, 19:21:17 »
Citaat
@Joshua: Ik heb wel een hoop artikelen op de wiki op mijn naam staan, niet alleen eigen, maar ook vertalingen van de Engelse. Helaas heb ik niet altijd inspiratie voor een artikel. Als ik lid wil worden, moet ik dan regelmatig een nieuw artikel plaatsen of is het ook prima als ik af en toe 1 of meerdere nieuwe artikelen plaats en de oude wel probeer bij te houden (zoals ik nu doe)?
Dat is meer als voldoende! Ik zou zelfs zo ver gaan als om te zeggen dat het onderhouden van artikels op het moment véél belangrijker is dan het toevoegen van nieuwe artikels ;)

Heb je Launchpad? Sluit je dan gewoon aan bij ons team. Je bent zeker een prachtige aanwinst!



Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #167 Gepost op: 2010/11/17, 20:34:17 »
@Joshua: Ik heb LP maar het is niet meer nodig, want Cees heeft me al toegevoegd :D
Dat is nog eens een snelle aanpak ;)
Bedankt :)

DarkEra

  • Gast
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #168 Gepost op: 2010/11/24, 13:08:33 »
asphyxia is ons nu komen versterken, dus voor nu gaan we eerst asphyxia en Brumm3l inwerken en kijken of we zo uitkomen met het aantal moderators. Vacature is dus voorlopig gesloten ;)

Als de vacature "voorlopig" gesloten is waarom staat hij dan nog op de pagina? Ik dacht dat deze weghaald werd normaal gezien. :)


DarkEra

  • Gast
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #170 Gepost op: 2010/11/24, 18:13:57 »
Toppie. :)

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #171 Gepost op: 2010/11/24, 18:21:31 »
Mag ik dan ontslag aanvragen ?
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #172 Gepost op: 2010/11/24, 18:27:40 »
Mag ik dan ontslag aanvragen ?

Liever niet!

Offline Luuk58

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #173 Gepost op: 2010/11/24, 18:51:02 »
Mag ik dan ontslag aanvragen ?
Nee.

Offline Tom

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #174 Gepost op: 2010/11/24, 19:02:02 »
Ook nee de Senior blijft. :D
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.