Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: kan toepassingen niet vinden.  (gelezen 768 keer)

Offline vanmill8

  • Lid
kan toepassingen niet vinden.
« Gepost op: 2011/10/14, 18:03:10 »
hallo, ik heb gisteren de nieuwe 11.10 geinstaleert, maar ik heb een vraag ; weet iemand waar je je toepassingen kan terug vinden ?
bv. ik heb skype in mijn softwarecentrum staan maar hoe open ik ,m als ik deze niet op mijn bureaublad heb staan.
bij de vorige edites kon ik deze in mijn toepassingen vinden , in xubuntu vind je die makkelijk maar wil ook die gewoon in ubuntu vinden en ook mijn chat en voip accounts kan ik niet vinden, stonden bij de 11.04 altijd rechts bovenin , weet iemand raad ?
groetjes .

Re: kan toepassingen niet vinden.
« Reactie #1 Gepost op: 2011/10/14, 18:10:27 »
Windowstoets of Ubuntu Logo links bovenin en vervolgens skype intikken. een paar letters is waarschijnlijk voldoende. Nu zou je skype daar tussen moeten zien staan en kun je m opstarten. Als ie is geopend rechts-klikken op het Skype-incoontje in de linkerbalk en dan "keep in launcher" (of de Nederlandse variant daarvan) aanvinken. Dan blijft het Skype icoontje links staan, ook wanneer het programma is afgesloten.

Offline vanmill8

  • Lid
Re: kan toepassingen niet vinden.
« Reactie #2 Gepost op: 2011/10/14, 18:15:31 »
ja klopt !!!  bedankt ! , nu weet ik dat, en de chat en voip account waar vind ik die  ?

Offline vanmill8

  • Lid
Re: kan toepassingen niet vinden.
« Reactie #3 Gepost op: 2011/10/14, 19:03:05 »
ja . ik weet het nu , gewoon op dashhome klikken en in zoeken ; in typen . sorry, maar ieder geval bedankt voor reageren .
groetjes .