Teams > Artwork

Standaard kleur achtergrond nieuw thema

<< < (3/5) > >>

Rachid:
Ik vind het donkere wel iets fijner. Maar van mij hoeft dat niet perse de standaard te zijn.


--- Citaat van: Ronnie op 2012/05/20, 10:04:21 ---Als we dit op het forum gaan wijzigen moeten ook de website, de verkiezings site en in de toekomst ook de wiki deze aanpassing doorvoeren. Voor we dit door willen voeren willen we weten of de meerderheid van de community achter deze wijziging staat.

--- Einde van citaat ---
Hier ben ik het mee oneens! Vooral de website zou ik laten zoals die nu is.
Ik vind dat een forum, waar vaste bezoekers dagelijks 'uren' op doorbrengen, best iets mag afwijken van het standaard ontwerp. Als je vindt dat alle sites hetzelfde moeten zijn, dan stem ik heel hard voor forum met witte achtergrond. Omdat de website nu heel mooi is, en overeenkomt met andere (internationale) ontwerpen.

Lowlands:
Ik vind de lichte achtergrond wel goed,maar een beetje boring!Met dat stomme oranje gaat het me tegen staan...

Gijsbert:
Ik hou het op licht, dus het mannetje mag naar huis. :)
@Lowlands, dat oranje is beter dan dat stomme bruin.

Vistaus:

--- Citaat van: Gijsbert op 2012/05/20, 15:52:40 ---@Lowlands, dat oranje is beter dan dat stomme bruin.

--- Einde van citaat ---

Inderdaad.

Soul-Sing:
Ik ben nu helemaal ge/verwend met de lichte achtergrond. 1 opmerking laten "we" iets moois maken van de grote witte vlek waar nu "nieuws" staat. Tip een iets afwijkend lichtgrijze achtergrond met mooi artwork : ubuntu-nl etc.
Voor nieuws hebben we niet zo'n grote plek nodig. Verder vind ik "hallo leoquant" nogal groot.
o ja, website niets aan doen! :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie