Interactief > Etalage

Laat hier je eigen website zien...

<< < (2/30) > >>

emiel1976:
Ja ik heb hem gelijk geregistreerd. Ik kreeg de mail dat ik toestemming had en ik heb hem gelijk geregistreerd.

Ik ben al druk bezig geweest met van alles en ik heb nu de oude site er even op gezet maar dat was meer als test.
Ik ben nu in Libre office druk aan het werk geweest en ik heb Virtualbox er weer opgezet en ik ga straks een aantal screenshots maken van Xubuntu voor de site.
Ik was door een eigen fout een hoop werk kwijt helaas en nu moet ik een deel overnieuw doen. :(

@Wanda, ziet er goed uit. Ik vind het er persoonlijk er beter uit zien dan de vorige.
De kleuren vond ik wat minder maar het logo wat je nu hebt ziet er ook zeer goed uit. XD ;)

Bobbie:

--- Citaat van: Wanda op 2011/07/08, 17:47:50 ---Oude ( wanda´s blogje) Google site foetsie. :'(
--- Einde van citaat ---

Dat is triest, bezocht hem vaak  :(

Oude verwijdert uit de bookmarks en de nieuwe geplaatst  :)

Tom:
Mint , Xubuntu of Ubuntu is toch tamelijk het zelfde.
En hij staat in mijn handtekening :D

Freak of the Day:

--- Citaat van: emiel1976 op 2011/07/08, 14:16:22 ---Ik mag er geen geld aan verdienen.
Ik moet de site zo maken dat het niet op de orginele site lijkt en dat het opvalt dat het geen Cononical site is.
Ik moet op de site uitleggen dat het geen site is van Cononical.
Ik moet de domein naam over dragen binnen 30 dagen indien ze er om vragen.
De site moet aan een aantal regels voldoen en die ga ik morgen door lezen.

--- Einde van citaat ---
OMG?! ><
Dat is zelfs strenger dan Nintendo's beleid om pre-release video's op te nemen (speler moet qua hoofd en schouder zichtbaar zijn, handen moeten zichtbaar zijn (geldt niet voor Wii), mag niet recht op het beeld filmen, geluid moet van de omgeving komen, etc.)!

van Hoi:
Nou, dat is inderdaad erg streng.
Het enige waar mijn site aan moest voldoen was dat ik er geen geld aan zou verdienen. ???

Nou klinkt mijn naam niet echt officeel (Ubuntu Fan), maar dan nog.

In ieder geval veel plezier en succes met je website! :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie