Interactief > Etalage
Laat hier je eigen website zien...
JorisC:
--- Citaat van: Paul Matthijse ---Misschien heb ik wat gemist, maar wanneer heeft dat laatste plaatsgevonden? Zoals je verderop zegt, met Windows heb je nog steeds extra programmatuur nodig om de boel te beveiligen. Dus is het niet veilig af-fabriek.
--- Einde van citaat ---
Waarom heb je in Windows extra beveilingssoftware (van derden) nodig .
Omdat 90 % van gebruikers niet eens weet hoe je Windows veilig moet gebruiken .Wanneer jij een Linux distro installeert moet je een wachtwoord invullen als rootgebruiker . Zonder dat wachtwoord heb je geen rootrechten .
In Windows moet je rechtsklikken en uitvoeren als administrator wat in Linux Root is . Is het administratorsaccount beveiligd met een wachtwoord wat nooit is kan iedereen ongewenste software op je computer installeren en geef je virussen (schadelijke software) ook alle rechten om zijn gangetje te gaan .
Elke dag komen er honderden nieuwe windows virussen bij , maar die zijn niet onmiddelijk bekend bij de antivirussoftware . Het word pas bekend als het na een tijdje ontdekt word en intussen al schade heeft aangericht .
Maar ja , ppppppppffffffffff kan het niet makkelijker , altijd naar dat administrators wachtwoord vragen en dat moeten invoeren .
En daar maken windows criminelen gretig misbruik van . Een trojaans paard in een bestand stoppen en zonder medeweten van de gebruiker haalt die dat trojaans paard binnen . En dat trojaans paard gaat het nodige doen om op de achtergrond schadelijke software op de windows computer binnen te halen met alle gevolgen erbij .Moest Linux ook zelfde rechten methode werken als Windows bestonden er ook al miljoenen linux virussen .
JorisC:
--- Citaat van: Tom ---Mijn Blogje verwijderd ,had (heb) geen zin om Googles nieuwe site te gebruiken ,met andere woorden ze kunnen de boom in.
--- Einde van citaat ---
Met een klein budget van max 40 € / jaar kun je bij heel wat hostings zelf een domeinnaam registreren met genoeg webruimte . En bij de meesten krijg je er onmiddelijk heel wat webapplicaties erbij .
JorisC:
--- Citaat van: pjotr ---Blogspot heeft standaard geen reclame, hoor.... Die heb ik er zelf op gezet bij mijn Blogspot-webstekken, omdat die me iets oplevert (helaas slechts een klein zakcentje, maar "wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd").
--- Einde van citaat ---
Maar dan mogen je lezers geen firefox gebruiken, want Mozilla heeft er voor gezorgd dat advertenties (bijna) overal geblokkeerd word met hun zelf ingebouwde anti advertentie software en je zelf geen advertentie blocker (add-on) meer moet installeren in firefox .
Tom:
--- Citaat van: JorisC op 2020/08/07, 11:59:16 ---
--- Citaat van: Tom ---Mijn Blogje verwijderd ,had (heb) geen zin om Googles nieuwe site te gebruiken ,met andere woorden ze kunnen de boom in.
--- Einde van citaat ---
Met een klein budget van max 40 € / jaar kun je bij heel wat hostings zelf een domeinnaam registreren met genoeg webruimte . En bij de meesten krijg je er onmiddelijk heel wat webapplicaties erbij .
--- Einde van citaat ---
Ik had dat blogje gemaakt met de daten van mijn persoonlijke instellingen etc wat Xubuntu install en config betreft ,ik heb nu dat alles op een pdf staan (soort backup dus) dus nu hoef ik niet echt weer een blogje te maken hé 8-)
HWE64:
@Tom, jammer. Ik keek toch nog geregeld naar die site van jouw. Hoe jij sommige zaken opgelost had in Xubi. De blog van Pjotr gebruik ik natuurlijk ook( onmisbaar voor mij) ;).
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie