Teams > Forum feedback

OTRS mail aan Community.

(1/7) > >>

chris.:
Ik kreeg vanavond een mail in mijn inbox


--- Citaat ---Hi Chris,

there is a new ticket in "community"!

Gijs Jansen <knip e-mail> wrote:

<snip>
> Ik vind het een vreemde gang van zaken, wat er nu gepresteerd wordt door
>
> Vistaus en Femke98.
> Eerst start Vistaus een Quiz over Linux trivia, lijkt mij duidelijk,
> vervolgens geef ik een goed antwoord, waarop ik een vraag stel over
> Linus Torvalts. Deze wordt getorpedeerd door in eerste instantie Femke98
>
> en in tweede instantie door Vistaus. Vervolgens schrapt Vistaus de vraag
>
> en a passant mijn andere vraag die echt over informatie bewerking gaat.
> LDAP (Lightweight Directory Access Protocol) Prima allemaal, maar als
> niet van te voren wordt vastgesteld wat Vistaus onder trivia verstaat en
>
> Femke98 als een olifant door de forumporseleinkast dendert, ben ik
> genoodzaakt om ook een quiz op te zetten waar trivia nog trivia kan
> zijn.
> Ik heb er duidelijk bijgezet, wat de regels zijn en voor het andere zijn
>
> de forum regels er nog.
> Hierbij, verzoek ik dan ook om deze quiz te heropenen en in het vervolg
> eerst het lid aan te spreken c.q. schrijven voordat een topic gesloten
> wordt, in het kader van de openheid heb ik geen enkele moeite mee als
> dit mailtje in het openbaar besproken c.q. beoordeeld wordt.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Gijs
<snip>
--- Einde van citaat ---

na overleg met Gijs heb ik het hier maar neergezet,
enerzijds omdat ik er niet mee wil of kan aangezien ik al tijden geen CC lid meer ben maar wel deze mail ontvang van OTRS maar ook omdat dit idd een vreemd voorval is, en ik ook wel benieuwd ben naar de motivatie hierachter.

ik behoef geen antwoord, ook geen uitleg en als besloten word dit alsnog naar de prullenbak te verwijzen neem dan iig contact op met Gijs voor uitleg of motivatie want zo kan het natuurlijk niet ;)

met vriendelijke groet, een gewoon lid, chris.


[Moderator edit: e-mailadres van Gijs weggeknipt om spam te voorkomen]

Pjotr:
Dit conflict kan beter onderling worden afgehandeld, vind ik. Niet in de openbaarheid dus.

Vistaus:
Wel in de openbaarheid vind ik.

Maar ik snap Gijs niet helemaal, in de eerste post van mijn Trivia-topic staat heel duidelijk wat de spelregels zijn. De rest van de leden snapt het ook, en het spel draait als een tierelier en ik vind het echt heel leuk om te zien hoe leuk mensen het vinden en dat ze ook weer van elkaar leren :) Dat is waar het spel om draait. Gezelligheid en van elkaar leren, leren over Linux :) Maar vooral om de gezelligheid natuurlijk ;)

Gijsbert:
Dat kan je niet menen Vistaus, citaat uit jou eerste bericht: Hoe werkt het?
Iemand stelt een vraag die met Linux te maken heeft, mag eender wat zijn (trivia  ;)).

Van:Wikipedia
Iets wordt triviaal genoemd als het onbeduidend is of alledaags. Het woord kan een neutrale betekenis hebben (met name in de exacte wetenschappen), maar het kan ook negatief van inhoud zijn.

Fijn als je niet je eigen woorden meer kan herinneren, een antwoord op een vraag niet weet of het niet eens bent met je eigen woorden. En hierdoor bepaalde vragen niet wil accepteren, maar dan kan het niet zo zijn dat het team mijn topic De enige echte Linux Triviant Quiz waar trivia ook echt trivia is, gaat sluiten omdat er al een quiz is. Eerst overleggen met het team en vervolgens zonder een gegronde reden op te geven of overleg met de topicstarter te plegen het topic sluiten, dat kan ik weinig open noemen, tenzij je eenrichtingsverkeer als open ziet.
Maar zie maar wat jullie als team er verder mee doen, voor mij is de gezelligheid van het forum er wel vanaf.

@Pjotr Het is toch de bedoeling dat alles opengaat op het forum? En een conflict wil ik het niet noemen, hooguit een kwestie van meningsverschil.
De wapens zijn nog niet in stelling gebracht. ;) En met moddergooien hou ik mij ook niet bezig.

Vistaus:
@Gijsbert: En wat staat ervoor "mag eender wat zijn"? " die met Linux te maken heeft"
Dus als het met Linux te maken heeft, mag het eender wat zijn. Of het nu over de kernel gaat of over Arch Linux, of over Ubuntu, of wat dan ook, als het met Linux te maken heeft, mag het eender wat zijn. Dat staat er heel duidelijk. Misschien voor jou niet, maar leg mij dan maar uit waarom de rest het wel snapt.

Verder ga ik hier niet teveel woorden aan vuil maken, want ik vind het spel echt heel erg gezellig en leerzaam, en blijkbaar meer mensen, want het spel slaat zo te zien aan, waar ik heel blij om ben :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie