Interactief > Ubuntu-NL

Anton Doove weer terug om Ubuntu.NL te downloaden en te installeren.

<< < (4/4)

Anton Doove:
Sorry.Ik was tevroeg met mijn vraag. Wel kan ik vertellen dat ik de volgende maand misschien hulp kan  krijgen van Dick Stomp bij installeren van Ubuntu.
Hij helpt mij dan met mijn gegevens overplaatsen vanuit Microsoft naar Ubuntu met Libre Office en meer.  Als dat is gelukt met wat gebruiksoefeningen, laat ik Microsoft windows 10 met rust.

Ik maak nu eerst een lijst van wat ik bij Ubunntu wil gebruiken en waaraan ik gewend ben. Dat neem ik door met Dick Stomp die daarmer ervaring heeft. Hij weet al dat ik alsnog de Ubuntu wil proberen.
De firefox gebruik ik nu bij Windows10 en bevalt mij prima in combinatie met Gmail en Ziggo. Ziggo is mijn provider en vodafoon voor mijn smartphone. Dat wil ik graag zo behouden.

Ik overleg met Dick wa het beste is en leg hem mijn plan voor om zo gauw mogelijk bij Microsoft weg te zijn.  Hopelijk kan ik Ubuntu snel leren gebruiken. Ik groet jullie vriendelijk en wens jullie een Gezond 2023.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Anton Doove

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie