Interactief > Ubuntu-NL

Raad en ubuntu-nl

<< < (4/4)

asphyxia:
Dag Leon,

Mogelijk begrijp ik je motieven, maar die ga ik hier niet aanhalen.

Belangrijker vind ik, je uit de grond van mijn hart te bedanken voor alles wat je voor de community hebt gedaan, ook achter de schermen wat velen niet hebben gezien. Je bent jarenlang een drijvende kracht hier geweest en een bron van inspiratie voor velen.

Het ga je goed. Je weet wat ze in Duitsland zeggen hè, 'Ins Leben treffen wir uns immer zweit'  ;)

EDIT: Ik wil graag nog iets toevoegen. Ik mag de reputatie hebben dat ik ietwat standvastig en koppig kan zijn. So be it. Neemt niet weg dat ik open sta voor andere meningen, we zijn een 'open society'. Desalnietteplus, jij hebt me ooit van gedachten doen veranderen -ik denk dat je precies weet waarover- en je had gelijk.
Gelukkig heb je mij iets doen inzien, en dat is een van de dingen waar ik je voor wil bedanken. Veel dingen achter de schermen 'go unnoticed'.

Ik heb een broerdje dood aan IRL meetings (geloof me, ik heb gewoon een kop, een romp, twee armen en twee benen), echter ik heb er niet zoveel zin in. Maar, vanuit Down Under, seriously meant:  an incredible big hug  ;)

keep strong, asphyxia.

Timo:
Leon, het ga je goed. Bedankt voor al je inzet de afgelopen jaren. Ik denk dat we heel veel aan je hebben gehad als drijvende kracht achter allerlei initiatieven. Bedankt. :)

laacque:
Toevallig dat ik weer eens kom aanwaaien. Tot mijn verbazing zie ik dat ik genoemd ben. Wat leuk!
Ook ik denk nog steeds met veel plezier terug aan onze roemruchte parties. Die met Willem in Hilversum, die in Amsterdam, Hasselt, Emmen, Apeldoorn, Groningen. Ik heb ervan genoten ook al was het gros van de bezoekers nerd en ik dat nooit zal worden, alhoewel sommigen menen dat ik dat verkeerd zie.

Maar Leon, het ga je goed, je hebt veel gedaan en wist in barre tijden de zaak nog wel enigszins bij elkaar te houden.

Johan van Dijk:
Wat aan de late kant, maar ook van mij veel dank voor wat je hier gedaan hebt en wat je voor ons hebt betekend.
Het ga je goed en hopelijk spreken we elkaar nog een keer.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie