Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Tijden van komen en gaan deel 3.  (gelezen 5086 keer)

Eider

  • Gast
Tijden van komen en gaan deel 3.
« Reactie #25 Gepost op: 2008/10/10, 17:31:19 »
Bij deze bedank ik dan ook maar gelijk iedereen voor de ontzettend grote inzet.
Ik vind het knap dat mensen zoveel tijd steken in een project dat ze vrijwillig doen.
Allemaal bedankt! :)

Offline gijsisok

  • Lid
Tijden van komen en gaan deel 3.
« Reactie #26 Gepost op: 2008/10/10, 20:55:17 »
Tsja, het is jammer maar ik begrijp het heel goed. In ieder geval bedankt voor alles en het ga je goed! :)

Tijden van komen en gaan deel 3.
« Reactie #27 Gepost op: 2008/10/10, 23:25:03 »
Citaat van: leoquant
Ook nog een verontschuldiging hier voor mijn af en toe scherpe pen/tong.
Maar thats me....

Groet!
Als beginner heb ik daar nog niet meteen last mee gehad? :P Als bemiddelaar moet u trouwens over deze instrumenten beschikken. Hoe krijgt u het anders voor elkaar om twee mensen met lijnrecht op elkaar staande visies, begrip voor elkaar te doen krijgen? Scherpe tong en snijdende argumenten ... :D Nu, het ga u goed en succes in het verdere leven! Cheers.

Offline lizardman

  • Lid
Tijden van komen en gaan deel 3.
« Reactie #28 Gepost op: 2008/10/13, 00:33:08 »
Jezelf uit het oog verliezen is idd iets wat je niet moet willen, evenals je verontschuldigen voor wie of wat je bent. Het Ubuntu gevoel gaat uit, tenminste dat is mijn interpretatie ervan, van de goede intenties van iedereen die er op wat voor manier dan ook aan meewerkt. En als je zegt dat je Ubuntu-moe bent dan denk ik dat je iets anders bedoelt dan dat je moe bent van dat idee. Ik vond namelijk altijd dat het Ubuntu gevoel als het ware uit zo'n beetje iedere post van jou sprak. En daar kan een scherpe tong/pen af en toe heel goed bij passen denk ik.

Hopelijk blijf ook jij dus genieten van het echte Ubuntu gevoel en natuurlijk ook van Ubuntu als OS. ;-)
Bedankt voor je inzet en toewijding. Tot ziens op het forum.
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Tijden van komen en gaan deel 3.
« Reactie #29 Gepost op: 2008/10/14, 20:52:53 »
Hoi,

Ben zelf ook al lang niet meer aktief gewwest op het forum nog events,... ( liep meestal in de schaduw van bartek,.. om het eens zo te beschreiven.

Heb vandaag per toeval op de b-log van bartek moeten lezen dat hij het moe is en dat hij ermee stopt.
Nu lees ik hier dat er direkt meerdere ubunteros vertrekken.
En dat nog wel mensen die heeeeel aktief en enthousiast bezig waren.

Ik wens hun allemaal het beste en hoop dat ze spreken van een "time-out" wat ze degelijk verdiend hebben en ik wacht natuurlijk op een "come-back"

Dat er op een gegeven moment een stilstand komt,of dat je het gevoel hebt dat het niet meer verder gaat is normaal.
Maar laat niet alles van vandaag op morgen vallen. Geef anderen de kans om je taken over te nemen.

Ik denk dat de tijd gekomen is dat er ubunteros zijn die eindelijk eens moeten beginnen te gaan deligeren inplaats taken te overnemen die voor anderen bestemd zijn.
Of uren lang zeveren over hoe men ubuntu-be en ubuntu-nl samen kunnen brengen,...

Ik heb heel mooie tijden mogen beleven met bartek,.. en alle anderen die ik heb leren kennen
en zou het erg spijtig vinden moesten deze mensen de weg naar ubuntu-nl niet meer terug vinden
Het is echt een verlies voor ubuntu-nl

Offline eendje

  • Lid
Tijden van komen en gaan deel 3.
« Reactie #30 Gepost op: 2008/10/14, 21:29:55 »
Help!!!! Kan iemand er heel snel iets aan doen dat dit ophoud alsjeblieft. Ik ben helemaal in mineur met al die mensen die zo lang zo veel energie in het forum hebben gestopt 'verdwijnen' of er mee stoppen..

Leoquant, jij ook erg bedankt. Dat klinkt misschien erg kort maar ik heb ook beetje het probleem dat Quatroking schetste...
Een dag niets geleerd is een dag niet geleefd!
Ik blog dus ik besta!
__________________________________________________________
Een vraag? Heb je al eens gekeken op: http://wiki.ubuntu-nl.org/FAQ?