Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: foutmelding na installatie tixati  (gelezen 356 keer)

Offline deeftje

  • Lid
foutmelding na installatie tixati
« Gepost op: 2019/01/26, 17:19:04 »
beste,

Ik gebruik ubuntu Budgie, nu was ik op zoek naar een goede torrent client ik heb deluge geinstalleerd maar werkte niet naar mijn behoren. heb dan na veel zoeken tixati geinstalleerd.
Ik wou na mijn installatie deluge verwijderen en krijg sindsdien constant een error bij
sudo apt upgrade. nl:

Pakketlijsten worden ingelezen... Klaar
Boom van vereisten wordt opgebouwd       
De statusinformatie wordt gelezen... Klaar
0 opgewaardeerd, 0 nieuw geïnstalleerd, 0 te verwijderen en 0 niet opgewaardeerd.
1 niet volledig geïnstalleerd of verwijderd.
Na deze bewerking zal er 0 B extra schijfruimte gebruikt worden.
Instellen van tixati (2.58-1) ...
/var/lib/dpkg/info/tixati.postinst: regel 5: gconftool-2: opdracht niet gevonden
/var/lib/dpkg/info/tixati.postinst: regel 6: gconftool-2: opdracht niet gevonden
/var/lib/dpkg/info/tixati.postinst: regel 7: gconftool-2: opdracht niet gevonden
/var/lib/dpkg/info/tixati.postinst: regel 9: gconftool-2: opdracht niet gevonden
/var/lib/dpkg/info/tixati.postinst: regel 10: gconftool-2: opdracht niet gevonden
/var/lib/dpkg/info/tixati.postinst: regel 11: gconftool-2: opdracht niet gevonden
dpkg: fout bij verwerken van pakket tixati (--configure):
 geïnstalleerd tixati pakket post-installation script subproces meldde een fout afsluitstatus 127
Fouten gevonden tijdens verwerken van:
 tixati
E: Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (1)

iemand een idee hoe ik dit terug recht kan zetten, ik heb het pakket geinstalleerd met dpkg -i ... .

groetjes