Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu En de Logitech Z-2300 ( Speakers ) Probleem  (gelezen 877 keer)

Offline R1P

  • Lid
Ubuntu En de Logitech Z-2300 ( Speakers ) Probleem
« Gepost op: 2009/10/31, 04:37:11 »
Hey,

Ik heb sinds een aantal uurtjes Ubuntu erop gezet.
Ben onder de indruk dat dit niet standaard op een Pc staat want het ziet er al mooier uit als Windows maja.
Ik heb de speaker set Z-2300 van Logitech, en ik moest op Windows aanpassingen maken bij het programma Foobar2000 anders hoorde ik de heletijd gekraak door mijn muziek heen. Nu heb ik dit "gekraak" bij Ubuntu als ik bijvoorbeeld een filmpje met muziek op youtube luister.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt ? ( Ik heb de speakers van de Z-2300 vervangen door Sony uitmix/studio boxen... Misschien dat dit er mee te maken heeft ? )

Mvg Teun.

Offline track

  • Lid
Re: Ubuntu En de Logitech Z-2300 ( Speakers ) Probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2009/10/31, 14:34:19 »
Hoi Teun,

touwens welkom nog op het forum !

Bij jouw speaker wordt ik er niet helemaal wijs van : zit die gewoon op de standaard-
geluidkaart- uitgang of heeft die een speciale aansluiting (usb of zoiets) ?

In het eerste geval maakt het niet uit wat er aan die uitgang hangt toch ?
Kun je dat een beetje uitleggen ?

track

Offline Lars

  • Lid
    • Tuxplace.nl
Re: Ubuntu En de Logitech Z-2300 ( Speakers ) Probleem
« Reactie #2 Gepost op: 2009/10/31, 14:37:31 »
Hebben die boxen een heel andere afwijkende impedantie ofzo (heb er verder geen verstand van)? Dan vind ik het nog raar dat je het in Windows goed kon krijgen door een aanpassing te doen bij de mediaspeler, want in principe mag dit niks uitmaken welke je gebruikt.

Offline R1P

  • Lid
Re: Ubuntu En de Logitech Z-2300 ( Speakers ) Probleem
« Reactie #3 Gepost op: 2009/11/01, 00:15:28 »
Probleem opgelost, kan gesloten worden :).
Bedankt iedereen die heeft gereageerd. Ik heb bij Geluid, en dan bij Toepassingen dat volume naar beneden gehaalt.

Mvg
« Laatst bewerkt op: 2009/11/01, 04:20:30 door R1P »