Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: geen online radio beluisteren van fearfm  (gelezen 968 keer)

Offline vliegje20

  • Lid
geen online radio beluisteren van fearfm
« Gepost op: 2007/06/26, 19:10:57 »
Ik wil graag www.fearfm.nl beluisteren maar ik krijg m niet werkende. 3fm en radiomexico doen het wel gewoon bij mij. Ik denk dat het iets te maken heeft met fearfm kan iemand even kijken of het bij hem wel werkt?

ericr

  • Gast
geen online radio beluisteren van fearfm
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/26, 23:25:22 »
deze komt er dan bij mij onder uit http://www.fearfm.nl/jumpstyle_hardstyle_radio/_stream/webplayer_high/  en als ik die ingeef werkt het hier ook gewoon

Offline vliegje20

  • Lid
geen online radio beluisteren van fearfm
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/27, 07:30:53 »
Hier helaas niet :( waar zou dat aan kunnen liggen?
Het gekke is als ik hardstyle only aanklik dat ie het dan wel doet :S

Edit: inmiddels werkt het. De player van fear fm (de popup) werkt niet. Als ik dan open in externe player en dan de windows media player player krijg ik een asf link in de balk. Die kopieer in in totem en het werkt :)

ericr

  • Gast
geen online radio beluisteren van fearfm
« Reactie #3 Gepost op: 2007/06/27, 08:54:40 »
Citaat van: vliegje20
Hier helaas niet :( waar zou dat aan kunnen liggen?
Het gekke is als ik hardstyle only aanklik dat ie het dan wel doet :S

Edit: inmiddels werkt het. De player van fear fm (de popup) werkt niet. Als ik dan open in externe player en dan de windows media player player krijg ik een asf link in de balk. Die kopieer in in totem en het werkt :)
Fijn dat het werkt ;-) maar volgens mijn is dit nogal omslachtig, ik meen dat ik een plugin in firefox heb gezet die dat automatisch doet  , maar probeer anders is een asf bestand op te slaan en dan met rechtse muis knop en dan eigenschappen  openen met en daar totem te neer te zetten dan denk ik dat het ook goed moet gaan , sorrtie als ik het verkeert heb ben ook nog maar net bezig  groetjes eric

Offline vliegje20

  • Lid
geen online radio beluisteren van fearfm
« Reactie #4 Gepost op: 2007/06/27, 09:03:20 »
Het is trouwens geen totem maar rythembox. Maar ik zal weleens kijken wat je zegt. Maar in firefox heb ik mplayer staan en die pakte het niet :(