Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Andere videohost site dan YouTube ZONDER upload limiet en video lengte limiet.  (gelezen 1344 keer)

Offline jos34

  • Lid
Moet gratis te gebruiken zijn en zonder upload limiet en video lengte limiet.
Weet iemand er 1??

Alvast bedankt!

Tja,vroeg ik me ook af.Maar op youtube kom je ook met regelmaat video's van meer dan een uur tegen,hoe doen die het dan?
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

@ Lowlands,

Op Youtube kan dit, door de instellingen aan te passen.

Maar ik begrijp dat jos34 graag iets anders wil dan Youtube. Waarom, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?
Ken je Inkscape al? Vectortekenprogramma. Mijn cursus: 
https://cursusinkscape.nl

Offline jos34

  • Lid
Klopt.
Op YouTube worden de video's wereldwijd geblokkeerd, daarom wil ik een andere site.

DarkEra

  • Gast
Klopt.
Op YouTube worden de video's wereldwijd geblokkeerd, daarom wil ik een andere site.

Hè? Dat lijkt me de reinste flauwekul...
Tenzij jij films of video's zit te uploaden waar kopieer rechten op zitten en dus auteurs rechtelijk beschermd zijn. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ze geblokkeerd of verwijderd worden.

Offline jos34

  • Lid
Ten 1ste vroeg ik gewoon om een andere site voldoenend aan deze eisen, de reden daarvoor lijkt me niet zo van belang.

Verder zullen die ID filters van die andere site waarschijnlijk minder streng zijn.


Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Ten 1ste vroeg ik gewoon om een andere site voldoenend aan deze eisen, de reden daarvoor lijkt me niet zo van belang.

Jos, met alle respect hoor, als jij het niet van belang vindt te vertellen waarom je iets heel specifieks zoekt, dan moet je ook niet gek opkijken als je niet al te veel reacties krijgt. Of bijvoorbeeld niet de goede.

Ik vind persoonlijk jouw reactie hierboven niet bepaald uitnodigend voor de vele leden hier die hun best doen vragen naar behoren te beantwoorden. Wil je dat nou echt zo?

groet,

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

DarkEra

  • Gast
Gezien de vage reacties zal er wel iets niet helemaal pluis zijn en zou de persoon in kwestie in de gaten moeten houden dat het uploaden zowel als downloaden van auteurs rechtelijk beschermd materiaal strafbaar is. Ook dat dit dus nadelige gevolgen zal hebben als het daadwerkelijk het geval mocht zijn.

@Debaas: Weer een interessante link van je, bedankt.
Ken je Inkscape al? Vectortekenprogramma. Mijn cursus: 
https://cursusinkscape.nl

@ Lowlands,

Op Youtube kan dit, door de instellingen aan te passen.

Maar ik begrijp dat jos34 graag iets anders wil dan Youtube. Waarom, als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?
He bedankt voor de tip! ^-^
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.