Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Xenial Xerus geinstalleerd. Geen menu in de titelbalk bij meerdere programma's.  (gelezen 492 keer)

Offline bart85

  • Lid
In onderstaande foto van het programma gedit wil ik de instellingen openen. De menu's zijn helaas niet inzicht, waardoor ik geen instellingen kan openen. Dit geld ook voor andere programma's. Hoe open ik de menu's van een programma?
Je leert maar mooi over weg gaan met de commandline. Geen grafische toepassingen voor systeembeheer.
You can never make a system 100% secure unless you unplug the machine from all networks, turn it off, lock it in a safe, smother it in concrete and never use it.

Bart,

Ik vermeod nog een klein kinderziekte in 16.04.
Uit-loggen en weer in-loggen help bijmij.
MvG,
MauRice
Registered Linux user: 473556

Offline bart85

  • Lid
Dat helpt bij mij ook.
Ook vond ik op het web dat een instelling onder system settings -> apearance -> Behavior moet veranderen. Het gaat om "Menus Visibility" die op "Always displayed moet staan. Dit veranderd niets.
Je leert maar mooi over weg gaan met de commandline. Geen grafische toepassingen voor systeembeheer.
You can never make a system 100% secure unless you unplug the machine from all networks, turn it off, lock it in a safe, smother it in concrete and never use it.