Sint al weer de deur uit?
Die link Cardinaals/wordpress was heel nuttig!
Zijbalk staat ingesteld.
Van oude account (Marlies *) zie ik alle mappen, maar onder nieuwe account (Marlies (zonder *)) staat niks.
In beide gmailaccounts (oud en nieuw) staan Pop en Imap ingeschakeld.
En mail van het oude account wordt met doorstuuradres naar nieuwe gmailaccount doorgestuurd.
De oude mail heb ik al kunnen kopieren van oude account naar nieuwe account in gmail zelf.
Nu nog een account in Evolution van nieuwe mailadres!
Beide accounts zijn gelijk ingesteld in Evolution, maar als ik Evolution opstart kan ik niet inloggen op het nieuwe account en krijg ik dus die foutmelding (zie eerdere printscreen).
Ook als ik Imap in nw account uitschakel in gmail kan ik ook niet inloggen in Evol.
Waarom wordt wel de mail van oude account ingelezen en niet van nieuwe!!! Terwijl nieuwe gmailacc hetzelfde is ingesteld als voorheen het oude gmailaccount, dus net zoals toen het oude gmailaccount het hoofdaccount was.
Optie om mail van ene account naar andere te kopieren, lukt niet, omdat ik uberhaupt niet kan inloggen in dat account in Evol. en er ook geen onderliggende mappen te zien zijn.
Goed weekend!
groet Marlies