Ondersteuning > Foto-, video- en audiobewerking

Professionele filmproductie op Ubuntu

<< < (15/18) > >>

jvecht:
Txs, Ramana. Inderdaad een heel mooi programma met een fraaie vormgeving. Wat dat betreft heeft Kdenlive het nadeel van een al langer bestaand programma, het ziet er niet helemaal supermodern meer uit.

Ik ga dat Flowblade in detail bekijken en vergelijken met Kdenlive. Ik ben benieuwd.

Jenske:
Hoewel ik Flowblade nog niet heb geprobeerd, begin ik de regelmatige crashes van Kdenlive toch wel een beetje beu te geraken. Er zijn periodes geweest van meerdere weken dat Kdenlive wél naar behoren draaide, maar recent heb ik toch al wel wat crashes gehad.

Ik zie er wel wat tegenop om nu plots flowblade te moeten leren, maar ik ga het wel eens proberen.

jvecht:
Kdenlive crashen?? Hij crasht hier maar hoogst zelden en dan is er nog een perfecte herstelprocedure. Ik ben nooit wat kwijt. Met welke versie van Kdenlive werk je dan?

Jenske:
(effe weggeweest)
Ik gebruik Kdenlive 15.04.2 van de Sunab-repositories.

Als ik in een tekstframe iets wil wijzigen ... crasht Kdenlive zonder meer. Geen foutmelding, niks. Gewoon crashen.

Erg vervelend.
Ik ga het nu even proberen op te lossen door die bewuste clip eruit te gooien.

Jenske:
(enkele minuten later)

Het blijft dus aanslepen, dat Kdenlive-probleem. Als ik iets aan een tekst-clip wijzig -- niet altijd, maar vaak -- loopt het mis.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie