Interactief > Ubuntu-NL

Vacatures nieuwe Teamleden

(1/43) > >>

siegi:
Zoals vermeld in het vergaderingsverslag op het prikbord zijn we op zoek naar nieuwe teamleden.


--- Citaat van: prikbord ---Het Ubuntu project groeit exponentieel, bij elke nieuwe versie komen er een hele hoop gebruikers bij. Die groei voelen we ook in Ubuntu-NL: het aantal gebruikers op het forum en op IRC is enorm gestegen. Dit is uiteraard alleen maar goed nieuws, maar het vraagt wel meer van het team dat dit alles in goede banen moet leiden. Daarom zijn we op zoek naar nieuwe krachten om dit team te versterken. De precieze vacatures die ingevuld moeten worden en waar gemotiveerde kandidaten zich kunnen voor voordragen zijn hier te vinden. Nieuwe teamleden zullen na een periode van drie maanden geƫvalueerd worden. Let op: de vacature-pagina zal de komende tijd nog erg vaak bijgewerkt worden.
--- Einde van citaat ---
http://www.ubuntu-nl.org/gemeenschap/vacatures

Prosper:
Effe muggenziften: Taalfout in de laatste zin van:  http://www.ubuntu-nl.org/gemeenschap/vacatures is met ch, niet met een g...
Zal nu eens lezen wat erin staat. :)
Ik had ook een probleem met het beveiligingscrtificaat van de wiki.  Ik heb een uitzondering moeten toevoegen...

Over de inhoud:
graag kreeg ik bij elke vacature een iets uitgebreidere uitleg: hoeveel mensen zitten er in het team, hoe werken ze samen, ...
Nu klinkt het telkens alsof je dat bepaald onderdeel helemaal alleen moet doen, en dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn.

Overigens is het woord "notulen" foutief gekozen, want dit zijn enkel de besluiten, maar geen verslag van de vergadering...

Soul-Sing:

--- Citaat ---Overigens is het woord "notulen" foutief gekozen, want dit zijn enkel de besluiten, maar geen verslag van de vergadering...
--- Einde van citaat ---
volstrekt juist.

siegi:
De pagina is een beetje geupdate. (misschien volgen er nog updates :) )

Cumulus007:
Ik heb een vraagje over de vertaalvacature. Dit gebeurt toch niet door ons, mar door de Ubuntuontwikkelaars?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie