Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Tevreden Ubuntu gebruiker  (gelezen 1420 keer)

Biker

  • Gast
Tevreden Ubuntu gebruiker
« Gepost op: 2008/04/24, 21:53:44 »
Na menig keer SUSE te hebben geinstalleerd gebruik ik inmiddels al weer een paar maanden Ubuntu Gutsy met weinig of geen problemen. Alles wat ik  nodig heb is up- en running en het aantal pakketten dat ik gebruik groeit gestaag. Zelf heb ik best wel kennis van Linux inmiddels maar bij SUSE was dat niet voldoende om de boel draaiende te houden.
Ben nu aan het upgraden naar Hardy; deze reiger is zo brutaal dat XP wellicht het uitstervende ras is.

Quatroking

  • Gast
Tevreden Ubuntu gebruiker
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/24, 22:43:35 »


De Ubuntu dierentuin word alsmaar groter en beter, met steeds meer bezoekers. Wat wil je nog meer?

KSR

  • Gast
Tevreden Ubuntu gebruiker
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/25, 01:16:59 »
Te gek, bij 7.04 kleine problemen gehad die ik zo kon oplossen. Nu met HRP niet een probleem tegen gekomen tot nu toe.
Ben erg tevreden.

Offline profoX

  • Lid
    • wesley
    • Lionslink
Tevreden Ubuntu gebruiker
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/25, 01:26:35 »
HRP? :) Hardy Release Party? dat moet nog komen hé ;)
Ik maak van de gelegenheid gebruik om nog maar eens even extra reclame te maken....
Check de links bovenaan het forum!
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

Gebruikertje

  • Gast
Tevreden Ubuntu gebruiker
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/25, 01:58:24 »
Ik ben ook zeer tevreden met de nieuwe release, ik ben nog wel een beetje verwarrend omdat ik Ubuntu zoon 3 maanden niet meer gebruikt heb en het nu weer ga gebruiken. Ik ben ook zeer tevreden met Emesene eindelijk een alternatief voor live messenger met ongeveer dezelfde werking, hiervoor gebruikte ik amsn waar ik niet zo tevreden mee was omdat het niet klopte vond ik. Ik vind het nog wel jammer dat al mijn plugins niet in firefox 3 werken maar daar kan ubuntu weinig aan doen, Ik had eerst ook nog wat probleempjes met frostwire door de opensource java versie ofzo ik heb die verwijderd en de closed source java geinstalleerd en hij werkt weer perfect. Wat ik ook nog jammer vind is dat de vertaling nog niet 100% is, maar ik hoop dat dat de komende weken zal gaan veranderen. Emerald heb ik ook nog niet werkend gekregen maar dat hinderd niet mijn desktop is zonder compiz al mooi genoeg, ik zal hem morgen posten bij de etelage. De prullebak is ook nog niet bugvrij soms zit er wat in maar kan ik hem niet legen. Ik ga morgen maar verder spelen met men Ubuntu bak en kruip nu lekker onder de dekens.


Groetjes van Gebruikertje

Offline Hanssun

  • Lid
Tevreden Ubuntu gebruiker
« Reactie #5 Gepost op: 2008/04/25, 22:21:43 »
Goedenavond mensen,

Hier aan deze kant is ook iedereen tevreden met dit nieuwe release van Ubuntu 8.04 ging alles hier in 1 keer goed branden en met een schone installatie en het werkt weer als voorheen dus super , alle software die wij  op Ubuntu 7.10 had draaien draai  nu ook weer super hier zit dus een teverden Ubuntu gebruiker :)

Gr Hans,