Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Geen draadloos internet  (gelezen 2384 keer)

Offline bagua

  • Lid
Geen draadloos internet
« Gepost op: 2010/04/23, 08:39:58 »
Ik heb een Asus 1000h en kan geen internet verbinding maken.
Ik heb Ubuntu 10.04 beta 2.
Mijn netbook probeert heel de tijd verbinding te maken en na een poosje krijg ik een venster voor de code van mijn draadloos internet.
Alles klopt verder de code en de beveiliging.
Wie kan er mij helpen? Alvast bedankt

Offline joop905

  • Lid
Re: Geen draadloos internet
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/23, 09:03:33 »

Offline Drummies

  • Lid
Re: Geen draadloos internet
« Reactie #2 Gepost op: 2010/04/23, 10:39:08 »
Bij deze even wat meer aandacht voor Nederlandstalige Ubuntu documentatie  ;)
http://wiki.ubuntu-nl.org/ProblemenMetDraadlozeNetwerkkaartenOplossen
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Geen draadloos internet
« Reactie #3 Gepost op: 2010/04/23, 11:49:27 »
Bij deze even wat meer aandacht voor Nederlandstalige Ubuntu documentatie  ;)
http://wiki.ubuntu-nl.org/ProblemenMetDraadlozeNetwerkkaartenOplossen


De pagina van mijn docu, waar joop905 naar verwijst, is ook Nederlandstalig, hoor....  :)

Offline Drummies

  • Lid
Re: Geen draadloos internet
« Reactie #4 Gepost op: 2010/04/23, 12:27:11 »
Citaat van: Pjotr
De pagina van mijn docu, waar joop905 naar verwijst, is ook Nederlandstalig, hoor....  ^-^
:D Daar kan ik niets tegen inbrengen.Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik ermee bedoel.
Beide info bronnen zijn zeer behulpzaam,maar wat ik nog steeds niet begrijp is waarom die bronnen niet gebundeld kunnen worden tot 1 informatie bron.

Er wordt nu door beide partijen een behoorlijke inspanning geleverd,(vaak dubbel werk lijkt mij)......Een samenwerking zou imho toch zinvoller kunnen zijn  ;)
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Geen draadloos internet
« Reactie #5 Gepost op: 2010/04/23, 12:41:36 »
Citaat van: Pjotr
De pagina van mijn docu, waar joop905 naar verwijst, is ook Nederlandstalig, hoor....  ^-^
:D Daar kan ik niets tegen inbrengen.Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik ermee bedoel.
Beide info bronnen zijn zeer behulpzaam,maar wat ik nog steeds niet begrijp is waarom die bronnen niet gebundeld kunnen worden tot 1 informatie bron.

Er wordt nu door beide partijen een behoorlijke inspanning geleverd,(vaak dubbel werk lijkt mij)......Een samenwerking zou imho toch zinvoller kunnen zijn  ;)

Tja, dat is weer een andere kwestie.... Ik vind het prettiger, om de volledige beheersing te hebben over de teksten in mijn documentatie. Maar het staat iedereen vrij, om daaruit te kopiëren:

Citaat
Kopiëren wordt aangemoedigd!

Alle informatie die u aantreft op deze webstek, is vrij. U mag die dus onbeperkt overnemen, kopiëren, veranderen en aanpassen aan uw eigen wensen. Graag zelfs! Hoe meer verspreiding, hoe beter. Mits u hetzelfde toestaat aan anderen, die deze informatie weer van u willen overnemen.

Bronvermelding is sympathiek, maar niet strikt noodzakelijk.

Alles in de beste traditie van open-bron: als je je eigen ideeën wil verwerkelijken en je eigen accenten wil leggen, dan begin je gewoon een vork. Ubuntu is "dubbel werk" t.o.v. Debian, CentOS is "dubbel werk" t.o.v. Red Hat en Scientific Linux, enzovoorts, enzovoorts....

Ik beschouw mijn docu dus ook niet als een concurrent van de docu van Ubuntu-NL (waar ik in het verleden, als hoofd van de documentatieploeg, ook aan heb meegewerkt). En ik hoop ook, dat de leiding van Ubuntu-NL mijn docu niet ziet als een concurrent van hun docu.... Ik hoop op wederzijds respect.  :)

Het gaat mij erom, dat mensen met Ubuntuproblemen een goede handleiding kunnen vinden om hun probleem op te lossen. Waar ze die vinden, maakt mij niet uit.
« Laatst bewerkt op: 2010/04/23, 12:43:59 door Pjotr »

Re: Geen draadloos internet
« Reactie #6 Gepost op: 2010/04/24, 17:23:42 »
+ 1