Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu 8.04 wil niet werken !  (gelezen 8388 keer)

Offline ohjajoh

  • Lid
Ubuntu 8.04 wil niet werken !
« Reactie #50 Gepost op: 2008/07/02, 18:07:05 »
Oeps, wilde op deze topic reageren en deed een reactie op een oude topic (die btw onterecht doodgebloed is)

Maar goed, over busybox dus...

http://forum.ubuntu-nl.org/topic/20788

In het kort:
busybox = hardwareprobleem
oplossing : zoek eerst het probleem ga dan op zoek naar oplossing. :-)

busybox meteen bij boot (in grub-fase) wijst 99 van 100 keer op een mount-probleem van de root en/of bootpartitie.

Offline mcgyver

  • Lid
Ubuntu 8.04 wil niet werken !
« Reactie #51 Gepost op: 2008/07/02, 19:38:48 »
Zitten er fouten in? Dan opnieuw downloaden. Eerst controleren dan branden.

Offline Joshua822

  • Lid
Ubuntu 8.04 wil niet werken !
« Reactie #52 Gepost op: 2008/07/02, 21:42:23 »
Hij zegt dat de CD in orde is. Maar toch kan ik niet booten. Maar ik ga nu toch opnieuw fedora downloaden.

Offline Joshua822

  • Lid
Ubuntu 8.04 wil niet werken !
« Reactie #53 Gepost op: 2008/07/02, 23:05:33 »
Ik wit nu op Fedora ! Top systeem ! Maar ik kan nergens mijn taal of toetsenbord instellen, of is dat niet mogelijk op de live CD vrqqgteken Ik ga het toch morgen installeren gaat het dan sneller opstarten vrqqgteken

Sorry voor dewe slechte spelling maar mijn toetsenbord is niet juist ingesteld punt

Ubuntu 8.04 wil niet werken !
« Reactie #54 Gepost op: 2008/07/03, 22:30:46 »
Citaat van: Joshua822
Ik wit nu op Fedora ! Top systeem ! Maar ik kan nergens mijn taal of toetsenbord instellen, of is dat niet mogelijk op de live CD vrqqgteken Ik ga het toch morgen installeren gaat het dan sneller opstarten vrqqgteken

Sorry voor dewe slechte spelling maar mijn toetsenbord is niet juist ingesteld punt
Volgens mij is dit niet meer een vraag voor Ubuntu, maar voor Fedora. Wellicht moet je dat soort vragen niet in dit draadje stellen.