Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: wallpapertje  (gelezen 3148 keer)

wallpapertje
« Gepost op: 2008/02/23, 13:06:22 »
Ik heb mezelf eens op gimp gestort gezien ik een wallpaper had die ik nergens meer kon vinden maar toch iets soortgelijks wilde.

Hier is het resultaat , ben er zelf best tevreden over dus dacht , zal hem maar meteen delen.



HIER kan je ook de png versie downloaden en als ik nog eens vaken een leuk idee heb zal ik die ook in mijn shared folder dumpen...
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline Tom4

  • Lid
wallpapertje
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/23, 14:07:26 »
best niet teveel aan beginners laten zien ;) die zouden dan nooit aan linux willen beginnen

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
wallpapertje
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/23, 14:26:01 »
oe, wat druk, ik zou er helemaal hyper van worden..
Maar hij is wel goed gelukt
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

wallpapertje
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/23, 14:28:26 »
Citaat van: Ronnie
oe, wat druk, ik zou er helemaal hyper van worden..
Maar hij is wel goed gelukt
Als je m instelt als wallpaper is hij ineens wat minder storend , had zelf ook verwacht dat ik hem te druk zou vinden.
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Eider

  • Gast
wallpapertje
« Reactie #4 Gepost op: 2008/02/23, 14:52:22 »
Leuk idee!

Ik vind alleen die tekst een beetje fel. Ik zou dat wat minder fel doen, dan is het geheel wat rustiger :).

Offline shappie

  • Lid
wallpapertje
« Reactie #5 Gepost op: 2008/02/23, 15:48:53 »
Ik vind hem wel mooi alleen heb ik een 20" scherm dus kan hem niet gebruiken. Ik weet niet of er nog grotere versies komen zodat ik hem ook kan gebruiken, want mooi vind ik hem zeker.
- Intel i7 860 - ATi HD3580 - 4GB DDR3 - Intel X25-M 80GB - Dual Screen Samsung 206BW - Win7/Kubuntu dualboot -

wallpapertje
« Reactie #6 Gepost op: 2008/02/23, 18:35:07 »
blijkbaar mag ik er dus nog een gaan maken maar dan groter en minder fel dus :)

Leuk dat ie in de smaak valt....

zal er vandaag of morgen wel eens even voor gaan zitten.
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
wallpapertje
« Reactie #7 Gepost op: 2008/02/23, 18:57:16 »
Het zou geniaal zijn als je via bijv. een imagemagick script de achtergrond automatisch aan kan passen naar de tekst in de syslog of dmesg oid.

Dan is het nog functioneel ook, al die tekst ;)

wallpapertje
« Reactie #8 Gepost op: 2008/02/23, 19:03:07 »
Citaat van: Johanvd
Het zou geniaal zijn als je via bijv. een imagemagick script de achtergrond automatisch aan kan passen naar de tekst in de syslog of dmesg oid.

Dan is het nog functioneel ook, al die tekst ;)
is vast mogelijk maar ik doe nog ff rustig aan , vond een kernel patch wel passend als achtergrond.

Update: ik heb twee verschillende in 1600x1200 gemaakt , de een nog wat donkerder dan de andere , ze staan in de download map.

Ik vind de eerste zelf toch echt wel het mooist maar krijg het echt niet meer t zelfde....



ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline shappie

  • Lid
wallpapertje
« Reactie #9 Gepost op: 2008/02/23, 19:44:18 »
Wel mooi maar toch is de eerste voor de lage resolutie het mooiste. Die is wat feller. De laatste 2 zijn iets te donker, zoals je zelf al aangaf.
- Intel i7 860 - ATi HD3580 - 4GB DDR3 - Intel X25-M 80GB - Dual Screen Samsung 206BW - Win7/Kubuntu dualboot -

Offline eendje

  • Lid
wallpapertje
« Reactie #10 Gepost op: 2008/02/23, 19:51:44 »
Had je het nu maar in inkscape gemaakt i.p.v Gimp dan had je het zo aan kunnen passen... :P
Een dag niets geleerd is een dag niet geleefd!
Ik blog dus ik besta!
__________________________________________________________
Een vraag? Heb je al eens gekeken op: http://wiki.ubuntu-nl.org/FAQ?

Offline Mij

  • Lid
wallpapertje
« Reactie #11 Gepost op: 2008/02/23, 20:01:51 »
Citaat van: eendje
Had je het nu maar in inkscape gemaakt i.p.v Gimp dan had je het zo aan kunnen passen... :P
als je het in xcf opslaat ook ;)