Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: FON  (gelezen 28880 keer)

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: FON
« Reactie #50 Gepost op: 2009/02/08, 13:31:21 »
"come fly with us".

+1

en ik heb behalve bij mezelf ook bij mn zus en mn schoonouders een fon spot geinstalleerd,,

natuurlijk ook handig voor mezelf als ik er weer eens op een lange kerstdag oid moet vertoeven ;)

Re: FON
« Reactie #51 Gepost op: 2009/02/09, 00:47:29 »
Sinds een paar weken ook in bezit van een FON.
Heb een Fonera 2 met extra antenne. Prima bereik...

het was me vooral te doen om het idee!
en vlieg dus nu ook mee...  :D

Offline Dave

  • Lid
Re: FON
« Reactie #52 Gepost op: 2009/02/09, 09:29:13 »
Dat was bij mij ook zo, even geduld endan zie je op de site van click&buy dat het is completed.
Komt goed allemaal. Ik heb begrepen op het fon forum dat dit een soort van bug is.


nou we wachten het maar een poosje af dan. kon een paar maanden duren stond er ook.

Citaat
Hola Dave,

Your friend, wanted to remind you that you still haven't used your invitation for a La Fonera + WiFi Router for just $/€19.95 (shipping charges not included). With a FON Router you can securely share a small portion of your broadband with the FON Community, and in exchange, you’ll get WiFi around the world for free!

All you need to do is install the La Fonera WiFi router and share some WiFi at home. By joining the FON Community you’ll then be able to connect for free to FON WiFi hotspots (FON Spots) worldwide. Check the FON Maps and find hundreds of thousands of FON Spots where we Foneros already enjoy WiFi for free!

So what are you waiting for? Register here and get your La Fonera + for just $/€19.95 (shipping costs not included). You can even add a La Fontenna WiFi signal booster for only $/€9.95.

(https://www.fon.com/en/main/FGFLandingMail?country=nl&language=en&voucher=B409156465513316)

So THANK YOU in advance for helping make WiFi more accessible to all!

Thanks,

The FON Team

ben allang geregistreerd en ze blijven reclame maken met die goedkopere die niet leverbaar is.
Hoeveel maanden moest men gemiddeld wachten op de bestelling?

Offline Dave

  • Lid
Re: FON
« Reactie #53 Gepost op: 2009/02/09, 12:40:26 »
Congratulations, you have completed your order

Thank you for ordering from the FON Shop.

A confirmation e-mail with your purchase details has been sent to you. To see a copy of your invoice in PDF format, click this Link


Je moet het maar weten allemaal  =D
Maar nogmaals besteld dus.

Re: FON
« Reactie #54 Gepost op: 2009/02/09, 16:32:09 »
Die 39.95 is de standaardprijs ZONDER korting; ik heb net 29.95 betaald voor de Fonera+ incl shipping.
Volgens Fon heeft het kortingsvoucher gedeelte een tijdje niet goed gewerkt (zie eerdere post van mij).


VV

Offline Drummies

  • Lid
Re: FON
« Reactie #55 Gepost op: 2009/02/09, 16:41:25 »
Die 39.95 is de standaardprijs ZONDER korting; ik heb net 29.95 betaald voor de Fonera+ incl shipping.
Volgens Fon heeft het kortingsvoucher gedeelte een tijdje niet goed gewerkt (zie eerdere post van mij).

VV
 

zie hier de bevestiging

Your friend erik has accepted your invitation to join the FON Community. You’ve helped a new Fonero get a La Fonera + WiFi router for just $/€19.95 (Aren’t you nice?)

You still have 19 let to invite other friends to join the FON Community. As soon as erik has connected the Router and registered it with FON, your Invitations will be up by 1 again.
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline Drummies

  • Lid
Re: FON
« Reactie #56 Gepost op: 2009/02/09, 17:11:37 »
schijnt een bug te zijn even op fon board gekeken zie onderstaand bericht

"Known Issues and their Work Around
Fonero gets Fonero invitations not working for Alien users
We have detected that currently Fonero gets Fonero invitations are not working for Alien users.

When the FgF invitation is used at our online shop it will first show the discount. But after logging in the full price will be back for FON users with an Alien profile.

There is no workaround for this. We are working to have it fixed so everybody can make use of the promotion. If you are new to FON and an Alien user, please keep the promocode/invitation, you will be able to use it once this is fixed.

We will comunicate in here (updating this entry) as soon as it's solved. We apologize for any inconveniences."
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline Dave

  • Lid
Re: FON
« Reactie #57 Gepost op: 2009/02/09, 17:13:29 »
Ik had al eerder gemeld dat er geen kortingscode was.
Nu vandaag ook niet en twas 39,95 als goedkoopste optie

Nou ja, je hebt in ieder geval avontuur voor je geld  =D

Offline Dave

  • Lid
Re: FON
« Reactie #58 Gepost op: 2009/02/09, 17:19:51 »
Stel, ik zeg STEL dat ik het allemaal rond ga krijgen.
Nu heb je wel eens dat je verbinding supertraag wordt. Kan altijd immers om diverse redenen.
Is er dan een mogelijkheid om te zien of het al of niet aan je FONdinges ligt?
Dus dat je die niet onnodig uit gaat schakelen in je zoektocht zeg maar.

Offline Dave

  • Lid
Re: FON
« Reactie #59 Gepost op: 2009/02/10, 09:45:43 »
zie net dat er een code op het bankafschrift staat. is 1 cent gestort en staat die code bij.
Kan er nu niets meer mee natuurlijk maar een tip voor wie nog besteld.

Re: FON
« Reactie #60 Gepost op: 2009/02/12, 19:26:27 »
Ik heb een vraag voor de ervaren Fonero's over Fon, Ubuntu en @Home.

Mijn ouders hebben @Home en na wat zoeken op wiki's en fora lijkt het dat je de La Fonera(+?) niet direkt op de @Home modem/router kunt aansluiten, maar er een extra router tussen moet plaatsen. Dit zou komen omdat je in de La Fonera geen CXXXX nummer kunt ingeven. Ik kan me dat CXXXX nummer nog herinneren van WinXP (je moest de computernaam wijzigen geloof ik).

Maar...., in Ubuntu heb ik dat nummer nooit ingegeven....
Zou de kombinatie Ubuntu-FON-@Home dan wel mogelijk zijn zonder extra router?


VV

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: FON
« Reactie #61 Gepost op: 2009/02/12, 20:20:30 »
informeer anders even bij @home,,

volgens mij is deze eis er niet meer en kun je nu met iedere willekeurige pc verbinden met je modem.

alleen upc heeft in haar oudere modems nog zon geintje [mac verificatie] wordt tijd dat die er ook eens mee ophouden.

Offline mrGee

  • Lid
Re: FON
« Reactie #62 Gepost op: 2009/02/12, 20:39:41 »
bij Tele2 icm. met de vood422 had je oa. ook een mac clone nodig, of je moest erg lang
wachten na aansluiten van nieuw materiaal of inderdaad even bellen met de provider en aangeven
dat je er iets nieuws had aangehangen.

Groeten Gerrit
-- = >  simplify if you can   -- = >

Offline Dave

  • Lid
Re: FON
« Reactie #63 Gepost op: 2009/02/17, 11:35:47 »
Die 39.95 is de standaardprijs ZONDER korting; ik heb net 29.95 betaald voor de Fonera+ incl shipping.
Volgens Fon heeft het kortingsvoucher gedeelte een tijdje niet goed gewerkt (zie eerdere post van mij).


VV

en het begon met 19,95 dat je denkt och is wel aardig om eens mee te experimenteren.
Nou ja, maar goed dat je niet alles tevoren weet vaak.
In ieder geval, ding is binnen.

Re: FON
« Reactie #64 Gepost op: 2009/02/20, 09:56:11 »
Inmiddels heb ik mijn La Fonera+ binnen; aansluiten ging zonder problemen en het draait sinds maandag prima.

Ik kan met mijn laptop met beide AP's verbinden en op www.fon.com staat mijn status op "online and sharing".
Echter, op maps.fon.com is mijn fonspot grijs (offline)....
FF de Fonera stekker eruit/erin en ik ben weer online, maar dat lijkt me toch geen standaard procedure.

Weet iemand hoe dit komt?
Mijn La Fonera+ hangt achter een ADSL modem/router combo. De instellingen heb ik (behalve de passwords) niets aan gewijzigd.


VV

   

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: FON
« Reactie #65 Gepost op: 2009/02/20, 17:18:45 »
mijn foneraś hangen ook achter een modem/router [davolink van tele2] en deze zijn gewoon 24/7 online.

mischien heeft t gewoon even tijd nodig?

Offline tjjoost

  • Lid
Re: FON
« Reactie #66 Gepost op: 2009/03/02, 00:37:08 »
heeft er nog iemand een invite over?
Pc1=Centos5-desktop
Pc2=Fedora10-server
Pc3=Ubuntu810-desktop
Pc4=Test distributies
Laptop=F10+U810+C5+S11

Offline tjjoost

  • Lid
Re: FON
« Reactie #67 Gepost op: 2009/03/02, 01:34:55 »
Bedankt, ik heb hem besteld.
Pc1=Centos5-desktop
Pc2=Fedora10-server
Pc3=Ubuntu810-desktop
Pc4=Test distributies
Laptop=F10+U810+C5+S11

Offline tokio69

  • Lid
Re: FON
« Reactie #68 Gepost op: 2014/04/16, 11:05:00 »
Ik weet niet of dit nog steeds mogelijk is maar ik zou ook graag een invite ontvangen.
We vertrekken binnenkort op reis en een account hiervoor zou zeker welkom zijn.

Groeten  tom (at) tokiogroup (dot) com

Helaas komen de PM altijd in mijn spam terecht maar je kan mailen op bovendstaand adres.

Bedankt alvast

Re: FON
« Reactie #69 Gepost op: 2014/07/15, 23:27:01 »
@tokio69

Er zijn nu nog maar 3 manieren om aan een fon spot te komen:

* Of je neemt een kpn internet abonnement, kpn is eindelijk begonnen met het fon netwerk op haar routers.

* Of je bestelt een fonera op ebay. (direct bij fon gaat niet meer door een contract met kpn)

* Of als je moedig bent kan je er zelf een maken!
   http://www.wi-fiplanet.com/tutorials/article.php/3743591

Offline John K

  • Lid
Re: FON
« Reactie #70 Gepost op: 2014/08/03, 10:53:23 »
Misschien kan ik op dit topic wel terrecht voor een FON vraag. Ik ben FON member maar kan niet inloggen op KPN Fon spots, de laptop of telefoon blijft maar zoeken naar het signaal en stopt vervolgens. Volgens de Fon map zijn er veel gedeelde Fonspots in de buurt.

https://support.fon.com/entries/27359952-How-to-connect-in-the-Netherlands-

Doe ik iets verkeerd?

Groet John
« Laatst bewerkt op: 2014/08/03, 11:34:23 door John K »

Re: FON
« Reactie #71 Gepost op: 2014/08/14, 10:27:43 »
Citaat
Misschien kan ik op dit topic wel terrecht voor een FON vraag. Ik ben FON member maar kan niet inloggen op KPN Fon spots, de laptop of telefoon blijft maar zoeken naar het signaal en stopt vervolgens. Volgens de Fon map zijn er veel gedeelde Fonspots in de buurt.

https://support.fon.com/entries/27359952-How-to-connect-in-the-Netherlands-

Doe ik iets verkeerd?

Groet John

Hoi John,

Je moet natuurlijk wel het (KPN) fon netwerk aanklikken bij je netwerkinstellingen. Dan je browser openen en je komt automatisch op de inlogpagina van KPN fon.
Dan inlog gegevens invullen en dan kan je het internet op!



Steven